tisdag, oktober 23, 2007

Hallloooooo....

Ibland hinner man bara ingenting...

Som att vara här nu. Åh, trist känns det som, men ibland går det riktiga livet före.

Torsdag den här veckan fyller vår minsting 9 hela år....han har önskat sig både det ena och det andra i present. Så nu jagas det present, det ska bakas..... det ska fixas med pyjamas-party och så håller vi precis på att få VATTEN I VÅRT KÖK. Jihoooooooooooooooo...... tack Micke! (Ulles kille......)

Jodåsåatte..... det händer en hel del, sen håller jag ju på i min snickarbod o bara älskar o hålla på där!! Snacka om ljuv musik för själen.....ser fram emot den 1-2 december då grejerna ska krängas. Har dock en heeeeeeeel del kvar att tillverka! PIUH!

Lite om mig....

Hoppas ni andra har det alla tiders, ska kika in hos er en sväng!

Puss & Kram



5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med försäljningen av dina saker :)).. tror det kommer gå galant!!

Jag hörde att vattnet skulle komma farandes färdigt ikväll.. sköönt.. :)

Kram ifrån sjuklinggrannen
"Ulle"

Anonym sa...

Kan du inte öppna en blogg här för försäljning utav dina fina saker :)

*Kramas*

niinis sa...

Ulrica: Jag hörde du va sjuk...skicakde med friskhets baciller med din gubbe.....

Krya på sig!

LJUUUVLIGT MED VATTEN!!! :-D Ni kommer att bli bjudna på en väldigt fin middag när detta är klart, det kan jag lova!! Å då ska vi inte tänka på vare sig VV eller nåt annat sånt...

Kramar

Garbo: Kan man göra så??? Kramar

Anonym sa...

Hihi :)).. det låter smaskens med en god icke-VV-middag *S*.. det ser vi fram emot massor!!

Jag hoppas dina friskbaciller hjälper, för idag var jag till doktorn och fick med mig två stora flaskor medicin, en vecka till sjukskrivning samt besked om att jag har lunginflammation, så jag tar gärna lite friskbaskilusker nu faktiskt *S*.

Förstår att det är skönt att få vatten i huset.. Micke har sagt flera gånger här hemma att han lider med er, och jag håller med.. fasiken det är ju flera månader nu ju.. ni är imponerande, att ni inte fått tokspel än :).

KRAM

Anonym sa...

Joho då jag har sett bloggar som lägger ut till försäljning,gå in på min länk :Persilja: där har hon massvis med länkar på bloggar o hantverk vissa e till försäljning så Go Girl! :D