fredag, oktober 26, 2007

TOXY!




Vår nya familjemedel TOXY


8 veckor





Han e sååå sööööt, och barnen höll på o svimma av glädje! Elliot fick en massa fiiiina presenter....bl a en sprillans ny cykel!!! Jihooooooooooooo....

Jag baka, feja, åkte till Västerås o handla en till hamsterbur då TOXY flyttade in till oss, han skulle nog käka upp den ena som hade en provisorisk bur om vi inte skaffat den! Cykelkartongen i bagageluckan o så hem o städa järnet.

Sen kom alla...vi har ju en väldigt stor släkt nu då vi har barnens pappas familj, tonys familj och min familj....ojojoj! :-D Men jag älakar stora familjer o önksar att jag själv hade en massa fler syskon med familjer. Synd då att man hunnit bli 35 år och spytt som en gris när man varit gravid...annars tror jag att jag hade haft minst 5 ungar eller nåt! Fasen va cooolt.... Jag vet en fräsch 7 barnsmamma....hur coolt e inte det??? Hon e liksom modemedveten, fin i kroppen, bryr sig om sitt utseende och har lite koll liksom....o så har hon 7 ungar! My god.... vilken IDOL!

Att bero på IDOL!!Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa....ikväll smällere! Jag e såå nyfiken!

Annars så får ni ha en kanonhelg....

Garbo: Jag jobbar på en ny blogg nu:)

Cian: Du som e så duktig på o få ihop fika o sånt me bloggare borde göra ett ryck igen!

Pendlis: Ha så himla kul imorn kväll...du skulle väl ut på galej partyanimal!

Malliz: När kommer du igen?

Ulrica: Hoppas du mår bättre!

Ni andra som läser... hare gott.... o skriv kommentarer annars blir man inte såhär fint omnämnd på min blogg, som min gubbe t ex! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen! såååå sööööt jag dööör!
Älskar katter därför har jag 3 st! :D
Den svarta e bara min o hur cool som helst hon kommer o knackar mig på axeln när hon vill ut,kelar bara med mig :)
Roliga namn har dom oxå min svarta heter "Pastakatten" och hennes minst lika coola syrra heter "Knappen" och sist men inte minst den gamla gumman som lyssnar till "Mauibowie"
Ha en kanonhelg!
*KRAAAM*

Anonym sa...

Sååå sööööt!!!

Jag gillar inte katter men tycker de är så fina....


Gratta födelsdagsbarnet....Och ge honom en bamsekram...

Ähh förresten..Ge ALLA en bamsekram

ja du det är svårt..Everybody is busy busy....

KRAM!!!!!!


/Cian

Anonym sa...

Tack hjärtat för omtanken :)
När jag blir frisk måste jag få komma och gosa med lilla nytillskottet.

Gud, så vansinnigt söt!!

Och du.. jag är allt bra avundsjuk på din stoora familj.. önskar även jag hade det :)

KRAM

Anonym sa...

IIiii. Liten kisse. Jag är ju som bekant inte kattälskare direkt men kattungar ÄR söta.

Tackar. Alla galejer har varit kanon. Du är söt som omnämner mig :)

Håller med dig, Cian måste försöka få till fika.

En adventsfika kanske?

Kram älskade du.

Anonym sa...

en 8 veckors katt äter INTE upp nåt råttaktigt...först och främst så vet han inte ens vad han skall göra med den...sen så är det nog som så att kattungen blir satt på plats av råttan... :)

Anonym sa...

Ser att ni har skaffat världens näst sötaste lille kiss. (min är givetvis sötast) :)

Sååå himla kul med katter och små kattungar kan man gulla med i flera timmar ju.

Ja, jag ber om ursäkt för min frånvaro här på bloggen men det är bara såå jävla mycket nu. Vi har mycket att göra på jobbet och det är scheman som ska fixas och saker som ska handlas. *suck* Skulle behöva en dag ledigt snart och då menar jag inte söndagar, utan en helt vanlig dag.

Nu ska jag kolla vad de andra bloggisarna haft för sig. Kramis