onsdag, oktober 17, 2007

Reveal....

Morgonbild!


Den här fina morgonbilden tog maken en morgon när han va ute o promenerade...... FIN VA?


Ja, här händer inte så otroligt mycket ska jag säga, livet knallar på i den vanliga takten med jobb, matlagning och slögloende framför TV:n. Jo, en sak händer ju faktiskt..... jag har ju gått o blivit pysseltant! Hahaha... Det där lät det! Lät jäkligt ovant mig om jag får säga det själv...men jag har ju en kreativ ådra som måste få stimulans, därav min sminkös utbildning! Det var liksom på den utbildning jag fattade att jag var kreativ och faktiskt så kommer den från min mammas sida och till en del från min pappas.

Idag tänkte jag för första gången delge lite av vad det är jag pysslar med....lite pinsamt är det om jag får säga det själv men VAFAN! :)




Här har ni lilla ALVA som jag sytt.



GOD JUL hjärta i trä.





VÄGGLJUSSTAKE i trä med tänkvärda ord.


GOD JUL skylt med en järntrådsängel


Till ADVENTSLJUSEN



TOPSHÅLLARE

Så, det va lite av det jag pysslar med, jag börjar få ihop en hel del grejer nu och ska troligen ställa mig på Leksands JULMARKNAD! Gubben oxå :) hihi..... vi blir som såna där trailertrash folk nu, GIPSY Nina & Tony :)

Aja, GET RICH or DIE TRYING! Är det inte så det heter.... inte för att man blir tät på sånt här men kul är det! :D

Nu ska jag jobba.....

9 kommentarer:

Anonym sa...

VÄNTA LITE!!! Sakta i backarna nu! Kan man få beställa????????

Shit va roligt. O vilka fina saker!

Allvarligt, tar du emot beställningar också eller är detta endast inför marknaden?

Puss M

Anonym sa...

Säjer som pendlis..Shit vad fina grejer...Den där vägglampetten var ju jättemysig...
Och Leksands julmarknad..shit...

Vad duktig du är..Åhh jag är så avis på människor som kan pyssla..
Jag vill så gärna och har gjort otaliga försök men jag har banafingrar och noll tålamod...

Pöss

/Cian

niinis sa...

NI EEEEEEEEEE VÄL SÖÖÖÖÖÖÖÖTA!!! :)

Jag håller på med en hemsida som ska vara helt klart innan jag far till Leksand!

*RODNAR*

Jag tar väl emot beställningar....men har inte kommit ut med det än tack vare att jag ska till den där marknaden. Det krääävs ju inte lite prylar till det :)

Hihi, si e söta tjejer!

Anonym sa...

Fiiina saker och inte behöver du skämmas heller!
Fick precis ett paket med ny hundkollektion i posten idag,tittar vänder o vrider o försöker hajja hur man gör ;)))
Skulle va så kul att kunna sy till mina vovvsar ju!

jag tycker du e duktig! :)

*Kramas*

Anonym sa...

Shit! Man blir ju avis... Det var länge sen jag sydde något. 1982 tror jag...

Anonym sa...

När är det julmarknad där?? Pysseltant no:2 har ju en del julkort liksom :))

Och du.. du har väl inte glömt min beställning?!.. och nu ser jag ju fler nya saker jag vill ha ju.. ståltrådsskyltarna.. och ja... himmel, när jag blir frisk kommer jag och shoppar *S*

Kram

Anonym sa...

Men gud, så oförskämt.. jag glömde ju helt att säga att faaaaaaan, vad du är duktig!!!.. och kreativ som tusan :)..

KRAM

niinis sa...

Ni e väl för rara allihop! :)

Ja ulle, jag tror dessvärre att jag glömt lite av det du sa du ville ha.... du får komma förbi när du blir frisk! Krya på dig! Kram

Chris: :D Men du e ju kille o förväntas väl inte kunna sy direkt....eller?! :)

Lisbet sa...

Härliga alster.