onsdag, april 05, 2006

Trevligt med en ny blog....

Ja, kunde ju inte göra annat än att byta blog med tanke på att alla mina blogvänner gjort det!

Vad trevligt det var här...nu behövs bara lite läsa på för att lära sig allt....hrmpf.. :( de va ju inte lite.

Känns konstigt det här med att byta. Den andra blogen va ju liksom mitt hem, detta känns som en helt ny värld, helt nya människor och nya funderingar.

Med tanke på att jag fortfarande är en färsking och inte riktigt vet hur jag ska få hit länkar och inlägg så är mina gamla blogadress ninis@sprayblog.se så länge.

7 kommentarer:

Onesama sa...

Tittut!

Kul att du hängde på trenden.:)

Jag har länkat till din nya lya. ;)

Unknown sa...

Tjena...

jag har oxå länkat :)

mumrik sa...

Inte så svårt egentligen. Är det nåt som blir svårt eller oförståeligt, så finns vi nog flera som kan svar på det. Vad gäller gamla inlägg från sprayblog, så är det nog så att det gamla klippa och klistra är det som gäller.

niinis sa...

HÄÄÄRLIGT ATT SE ER ALLA HÄR....

Det största problemet är nu dethär med att länka... ????

Unknown sa...

Robban är JÄTTEDUKTIG på det

*gissa vem som jag skrek på direkt?* Just det..Robban :)

och mina länkar funkar....

mumrik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
mumrik sa...

oki...skicka ett mail till punkmumrik@gmail.com så skall jag skicka tillbaks en länklista på de länkar du har från sprayblog och litet lätt förklara hur du lägger in dem. :)

onesama har koll på detta också såg jag... :)