måndag, april 24, 2006

Möhippa...

WOW.... vilken möhippa hon fick! (LOLLO på WALLMANS är grym!) Allt gick enligt planerna och ingen var nöjdare än hon. En väldigt snäll möhippa måste jag säga. Ska det vara en sådan möhippa ser jag bara fram emot den helt utan rädsla faktiskt! Är rädd att jag inte får en riktigt lika snäll dock....

...för det första är jag sjukt rädd för höjder. Så något fallskärmshopp eller bungyjump blire inte, JAG TOTALVÄGRAR!!!
...jag är sjukt rädd för karuseller. Något fritt fall eller flygande mattan blire inte, JAG TOTALVÄGAR!!
Sedan tror jag nog att jag är rätt öppen för det mesta, nu kan det ju vara så att jag inte tänkt på allt hemskt som faktiskt går o göra! Men....men...

Tänk om man skulle kunna få önska sig en alldeles egen skräddarsydd möhippa?!

Antar att det inte går till riktigt på det sättet, kan inte annat än att börja förbereda mig för det värsta...stackars mig!

Inga kommentarer: