torsdag, april 20, 2006

NYTT KONTOR!

Idag har jag fått nya möbler på mitt kontor!

Har dragits med en ilande värk i nacken den senaste månaden. Frågan är om det är att man blivit gammal o klen eller om det bara är så enkelt att man suttit galet? Nu återstår det att se...upp till bevis, gammal eller bara normalt kroppsbyggd att sitta "rätt"!

Som jag nämnt tidigare är jag ju ensam tjej på företaget. Kan säga att det syns väldigt tydligt på mitt rum nu.

Som tjej har man svårt att bara kasta in nya möbler utan att förnya resten av rummet. Sagt och gjort, det blev en resa till JYSK för att köpa gardinstång o lite fina gardiner, med mig fick jag lite ramar och en liten värmeljushållare att hänga i fönstret.

Den första raktionen var: "Men vadå? Bor du här eller?" Typiskt karlar.... man tillbringar mycket tid på sitt jobb, då ska man väl för bövelen få trivas....eller?

Här sitter jag nu..... stortrivandes och vill inte gå hem.....

.......HMMMM...det kanske var o ta i??!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Tsss så typiskt karlar.

Ha en trevlig helg

PÖSS

niinis sa...

JUST DET! De var de jag trodde.... PUST SKÖNT!

Onesama sa...

Slår vad om att det känns lite roligare att vara på jobbet nu. Kul för dig!

Sen tror jag att du kanske precis som jag inte är byggd för att sitta på en kontorsstol hela dagarna. Såna som vi borde aldrig behöva sätta sin fot på ett kontor och ordet ARBETE borde få ha förblivit ett abstrakt koncept. ;)

niinis sa...

Ligger verkligen nåt i det du säger, fasen...det är ju DÄR skon klämmer!! Det är själva begreppet kontor, stol och arbete som inte passar oss!

Begrepp som: Solen, veranda och en kopp kaffe passar oss bättre!