måndag, april 10, 2006

Märkligt!

I lördags var jag, HAN, svåger med nyinförskaffad flickvän och discobowlade. SKITKUL...

I dessa lokaler har dom ett sånt ljus, som gör att allt vitt lyser klart, kan inte komma på vad de heter nu...hmmm.... ultraljus, näää.... ultraviolett....aaah, skitsamma!

Märker till min fasa att mina händer lyser, handflatorna.... försöker och gnida ihop dom men det blir ingen förbättring. Efter en stund så skriker svågern rakt ut när han ser mitt ansikte. Jag ser ut som en döskalle... helt vitflammig i hela ansiktet. Förstår inte riktigt vad detta var?? Klurade på vad jag hade haft i ansiktet.... inget mer ovanligt än en ansiktcreme från Nivea, som heter beauty booster och underlagscreme...va fasen var detta? Konstigt....

Det blev till att bowla med ansiktet ner i backen.... ville ju inte skrämma slag på folk!!

För övrigt en normal helg med lååångt bad i fredags, bowling o lite fest i lördags.... igår blev det besök hon mamma o pappa och en titt på deras nyinförskaffade sängar! Sådana som går att ställa in i olika lägen, FANTASTISKT skön. 16 000 kr bara........GULP!

Såna ska vi oxå köpa när vi blir gamla :(

2 kommentarer:

Unknown sa...

Mmm sådana där sängar har vi oxå
*supersköna*
men våra kostade inte såå mycket...IKEA har bra och relativt billiga

Bowling är kul....efter en öl eller 2 *S*

Senaste gången jag bowlade gjorde lagkamraten strike med sej själv *s* kul var det men det tyckte inte personalen

Onesama sa...

Låter som du hittat motsatsen till brun-utan-solkrämer. ;)