tisdag, april 11, 2006

SKITSNACK!!!

Kom att tänka på en rätt jobbig sak...

... det här med att precis ha träffat en ny kille och behöva uträtta sina behov. De må vara så att man är vuxen och alla vet att tjejer inte bajsar hallonbåtar och fiser parfym! Men det ÄR inte kul...inte kul att behöva uträtta behov första dejterna!

Jag hör nog till den skaran som gärna undviker det in i det längsta, även om det innebär uppsvälld mage och en del krångel.

Dejtade en kille innan min nuvarande... Han gjorde klart för mig att han tyckte att det va hemskt om tjejer fes och att han gärna inte ville veta om tjejer behövde uträtta sina behov. Han bodde i Stockholm vilket innebar att jag bodde hela helger hos honom, till det hörde mycket mat, mycket dryck och 3 dagar av att inte kunna gå på toaletten. GAAAH!!

Hade det varit idag hade jag nog "skitit" (haha) i den här snubben bara jag hörde en sådan kommentar...för vilken idiot kan ens säga en sån sak. Förstår han inte hur människokroppar fungerar?

När jag väl kom hem från den här människan så hade jag ju fullt sjå att få ordning på magen igen.... för att precis fått ordning på den behöva åka dit igen och börja om hela proceduren, PUST!!!

Jag har en del vänner som är mitt i detta "bekymmer" nu. Precis börjat dejta och behöva gå på toa och göra nummer 2. Jag tycker så synd om dom för jag vet precis hur det är...

Men är det inte helt sjukt? Alla vet ju att man måste, det finns inga utvägar liksom. Man kan inte ta en tablett för att slippa, man kan inte koppla på någon mackapär som sköter det, det dunstar inte bara inne i kroppen.... MAN MÅSTE!!! Sen är det ju så att det kan va vi tjejer som gör den här grejen större än den behöver vara, eller?

Nu lever jag med en människa som alltid varit väldigt naturlig, jag skulle inte behövt tycka de va jobbigt i början... men nu gjorde jag det.

Så om det nu finns nån där ute som har svårt o skita hemma hos sin dejt..... gör det! Ingen tackar dig om du inte gör det :)


7 kommentarer:

Unknown sa...

Stort bekymmer som det nog är kvinnorna som upphaussar....

jaja snart är du gift :) och då kommer ni sitta på toa med öppen dörr och småprata :)

Nää skämt åsido...muggen är heligt område..men det jag blir så fascinerad av är alla dessa tidningar som hamnar på golvet där inne...

Själv gör man det man ska och går ut...Hur jäkla kul är det att sitta och läsa i en halvtimme på muggen liksom?

Hur går det förresten med bröllopsplaneringen?
Tycker det har varit ovanligt tyst om det

Fick ni tag på nån bra lokal?

Kram

niinis sa...

Haha...just det.

Bröllopsplanerna går faktiskt bra, inte skrivit mycket om det för mycket som varit oklart.

Lokal är bokad... det blev här i närheten, jättevackert på sommaren! Hihi...kommer inlägg om det inom kort...

Kraam

niinis sa...

Flingan... ja, gärna något att dofta till med efter man är klar är ju bra. Annars funkar intvålade händer som man fladdrar omkring med utmärkt..bara ett litet tips!

Läsa...det händer, men inte gärna... medan HAN gärna läser flera tidningar om han kan! ISCH!! I den lukten iksom...

mumrik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
mumrik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
mumrik sa...

Nu brukar jag sitta så kort tid som möjligt på dass. Mest pga att jag har svårt att hålla andan längre än 3 minuter. ;) Men en ask tändstickor är bättre och mer diskret för att få bort lukten. Man tänder en tändsticka och låter den sakta brinna till hälften över toaletten. Sen blåser man bara ut den. Lukten är borta och inget parfymerat jox som ändå visar att du mökat en som får målarfärgen att släppa från underlaget och fly...

niinis sa...

Jaaa, det där tändstickstricket har jag oxå kört. Då gäller det ju att komma ihåg tändsticksasken... de är de som är kruxet!