fredag, december 01, 2006

Lalalalalallaaaaaabero!

Idag är det då dax för den stora överraskningen! Vi tar mamma runt lunch, sen bär det av till Linköping, ut på restaurang, show med Joe Labero/Robert Wells, hotellvistelse.....GÖTT *fniss*. Hoppas hon blir glad!!!

Igår var det då dax för lillpojken, olyckfågeln att få sig en törn igen! Han hade lekt burken på fritids, utomhus. Han hade sprungit det fortaste han kunde, det var mörkt...... (((PANG))) rakt in i ett träd! Det blev en bula, storlek tennisboll i pannan, näsan är svullen o full med skrapsår, fläskläpp med skrapsår. Kan inte öppna munnen ordentligt.... TUSSEN! Men han är tapper o gnäller inte i onödan han..... gjorde så ont i magen när jag tittade på han! Det är ett fenomen sen jag blev mamma, när barnen gör illa sig hugger det i tjejmagen o så strålar det i ryggen! Har aldrig tidigare känt det.....Riktigt obehagligt....

Trevlig helg på er allesammans!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag bara avskyr Beta blog just nu..

Skrev värsta inlägget och skulle logga in och publicera..Poff omdirigerad till min sida och allt jag skrev här är borta...
Grrr

Hoppas ni får en AS-KALAS dag och kväll...

Stackars lilla gubben..Det är inte lätt

KRAM

niinis sa...

Cian: Just ja...du harj u det där dumma... går det inte o fradera om till det gamla tro?

Ja, jag hoppas oxå det blir skoj..ska snart åka. SKönt o få sluta tidigare!

Trevlig helg på dig!

Kraaaam