torsdag, december 14, 2006

Nu vet jag.....


Ja som sagt var... ord känns överflödiga!

9 kommentarer:

Unknown sa...

Ihhhhhh!!!!!

Guuuu va kuuul.....

Stora kramar.....

Anonym sa...

Starkt jobbat! Grattis! :D
(Döp honom gärna efter mig...)
Kram!

mumrik sa...

Varför har de ett plus? alla kanske inte ser det positiva i att bli med barn...

Samma sak när man väntar besked på en del tester man utsatt sig för nångång...då skall man vara glad om det är negativt...

Snurrigt det kan bli...

Skall man säga grattis...eller akta sig för att gå in på era sidor...för det här börjar likna en epedimi...

niinis sa...

Cian: Jaaa...det känns lite overkligt, har ju anat det en stund men det kommer alltid som en chock! hihi :)Kram tillbaka!

Chris: Tack! Hahaha....ja, jag har alltid gillat Christopher men de återstår o se.... jag har 2 killar så namn till killar är helt slut på lager! Tjejnamn har jag alltid haft 1000 av...:) Tror jag är en pojkmamma så det är nog bäst o klura på killnamn!
Kram
Kram!!

Unknown sa...

Ja mumrik..Passa dej..Du kanske blir på smällen ;)

niinis sa...

Hahahaha...mumrik! Du e knäpp du...som tur är smittar det ju dåligt det här! Hmmm...det hade ju vart ganska kul annars! :)

Anonym sa...

Ahhhhhhhh, åhhhhhhh, vad kul :)))

Stort grattis!

Anonym sa...

Vad var det jag sa??????!!!!!!!!!!!!

Helvetes jävla skit och SATAN vad jävla KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!

Grattis grattis GRATTIS!

Skall ni kolla könet?

Ä men det här måste ju firas. Skall vi bloggpolare bestämma att vi ikväll vid åttaslaget firar med att skåla för Nina?

Cian, du och jag skålar såklart med rött härligt vin. Kanske en Riesen-kola till? Å Nina, du får ta ett glas must :)

Grattis igen. Kramar i massor från en med HUNDRA ungar ;)

Anonym sa...

Klart vi skålar..jag börjar om en halvtimma :)