måndag, december 04, 2006

Nja...........

Måndag.....bläää....ingen kul dag det här!

Sitter i telefonkö till husläkaren, orkar inte med den här förbannade förkylningen längre! Tror jag e inne på sjunde veckan....snark!

Mammas överraskning blev jättebra, hon var jättenöjd! Hon blev precis så överraskad som vi ville att hon skulle bli..... Vi åkte till hotellet o var mäktigt stressade eftersom vi kom iväg lite sent! Snabb göra sig i ordning o sen bar det av till en grekisk restaurang. Jättegod mat... men varmrätten fick vi in 10 minuter innan taxin skulle gå...grr... personalen var ändå jättetrevliga o bjöd på förrätten o den sista drycken vi beställt in!

Väl i taxin visste ju inte mamma vart vi skulle....då kläcker taxichauffören för att bryta den första isen : Jaha, ska ni oxå på Joe Labero... Hon visste ju inte det än! Vi blev bjudna på taxiresan! Hahaha...

Massor me folk.... ett gäng riktigt tjuriga damer satt ju givetvis i vägen för oss när vi skulle till våra patser. Efter 10 miuter blev både pappa o jag superkissnödiga o skulle gå ut igen. När jag kom tillbaka sa tjurig dam nr: 1, det var väl ett jävla spring på er! Och tjurig dam nr. 2: Låt det va sista gången! Jag exploderade!!!! Vafan, har du aldrig blivit kissnödig i såna här sammanhang??? Nöden har väl fanimig ingen lag..... pappa gick bakom o försökte fösa mig framåt! Tjurig dam nr: 2 nonchade mig totalt o lossades inte höra vad jag sa! Fyyy fan så jäkla arg jag blev!! Om man inte förstår hur det är att gå på tillställningar där det blir en del trängsel o kanske få resa sig för att folk får gå förbi så kan man ju alltid hyra hem labero till sitt hem!!! Eller?? Grrrr....

Aja, beslutade mig snabbt för att strunta i det hela o njuta av showen! Jag tyckte det va sådär... 520 kr för 2 och en halvtimmes underhållning..... höll faktiskt ärligt talat på att somna mitt i showen! Inte värt dom pengarna...... så mitt betyg blir 2 svaga plus!

Nu fick jag tid till doktorn, 15.40 idag....

Kafferast!

4 kommentarer:

Anonym sa...

John Balero som min mor säger.

Min pojkvän fick äran att se honom två gånger förra året. Han satt typ längst fram ena gången och koncentrerade sig stenhårt på att studera tricken och se om han kunde lösa mysterierna.

Han klarade inte det och blev mäkta impad. Jag skulle förmodligen tröttna då jag tycker att det bli lite same same...

Hoppas det går bra hos farbror doktorn

Anonym sa...

Råkade ut för en sån surkärring i lördags på revyn...
Usch håll er hemma kärringjävlar..

Vilding behövde gå och vi satt mitt i en rad..jag hade nästan hoppats att han skulle kissa på tantjäveln...


Vad bra att hon blev överaskad :)
Själv tycker jag Labero är aningen överskattad..plus att han är ful *S* men det är inte så objektivt kanske..han är väl rätt duktig?

KRAM

Lycka till hos doktorn och förresten..kommer inte datorn hem idag?

Anonym sa...

KÄRRINGJÄVLAR. Fan vad lack jag hade blivit. Hatar bittra kärringar. Måtte jag aldrig bli sån!

Labero. Hm. Jag avskyr faktiskt Labero. Tycker han är riktigt äcklig. Vet inte varför. Men men, det var inte mig ni överraskade utan din mor. HÄrligt att kvällen var lyckad :)

Unknown sa...

Blev du sjukskriven???
*saknar*
hoppas du mår bättre