måndag, december 18, 2006

BAH!

Måndagar suuuuger!

Idag är jag lite låg....börjar så smått må illa nu! Snark..hade ju tänkt o slippa det den här gången! Aja, kan ju fortfarande hoppas att det inte blir alltför vidrigt!

Nu har jag äntligen målat om vardagsrummet, o de blev sååå fiiint! Har gått upp runt 4 halv 5 varje morgon i helgen o målat. Min gubbe blev uppsparkad vid halv nio för o hjälpa till, stackars...han va ju bakis båda dagarna..... Men ska nåt bli klart så måste man ju slita..... :) Han va inte alltför dålig så det gick bra sa han, dessutom är ju VI gravida nu!! Eller? Fasen...det där är bra orättvist! Han får minsann festa loss hela långa julen..... o jag snapsar med julmust. Jag o sönerna! :)


...nya bilen har vi fått oxå! Vilket lyx.... bara därför blev det en tur till IKEA o köpa nytt vardagsrumsbord i söndags! GÖTT GÖTT!

O nu vill jag bara hem o boa i soffan i mitt nymålade/nymöblerade vardagsrum!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det där illamåendet är nästan allt jag kommer ihåg från min graviditet..USCH OCH TVI....

Vad duktig du är..Själv har jag fjorton tummar mitt i handen så jag överlåter sånt till min man..

KRAM

Anonym sa...

Ville bara passa på att skicka en cyberkram och gratulera till den kommande tillökningen i familjen. Med andra ord, FAN VA KUL...

Förresten är jag tillbaka nu. Äntligen......

Känner mig handikappad när jag inte kan uppdatera min blogg.

Anonym sa...

Bajsblöjor, kräk på tröjan och kolikskrik med åtta sömnlösa nätter i rad är faktiskt mycket trevligare än vad många tror.

God jul :)

Anonym sa...

Illamåendet går över tack å lov. Jag har nästan glömt bort alla tre graviditeter trots att den senaste var typ igår... Så är det ju, man glömmer så lätt bort det jobbiga.

Som med förlossningen. Shit. Har inget minne av något hemskt alls. De bara ploppade ut liksom :)

Jag är så in i helvetes glad för er skull.

Nästa jul får du snapsa med riktiga grejer igen. Tänk på det!

Puss!

Unknown sa...

Hur mår Fru Flodko?
Haha *sorry* ;)

Saknar ju

Unknown sa...

GOD JUL....

Saknar men du är antagligen hemma den här veckan...Och sliter ditt hår för att ni inte har fått ert internet än...
:)

STORA KRAMAR