fredag, december 15, 2006

Christmas table!

Får prata med dig här istället Cian...gick inte o kommentera på din sida :(
Tyckte det lät typiskt svenskt det där me julfesten! Hahaha....

Ikväll är det julbord för mig med! Gääääsp! Jag som bara vill sova, e sjukt trött! Makens jobb har julbord, jättetrevligt. Men inte nu när jag e trött o tjock, dessutom blire ingen alkohol heller....eehh...uraäkta...vad är det för julbord?? Själva graviditeten börjar ju inte synas riktigt än... men jag är svullen om magen, typsikt...det är ju tredje barnet så inge konstigt me de! Brösten har vuxit en storlek....känner mig som en tjurig flodko! Labil o jävlig......säger nån nåt taskigt kan väl jag lika gärna börja tjura! Inte så kul o gå på julbord dåra :)

Nåväl.... det blir nog till att äta o sen tryna, fy fasen vilken kul fru jag måste va just nu! :)

Trevlig helg alla!!

Kraaaam från tjocka niinis!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjurig flodko??

Muuhahahahahaha

Kram gumman..jag gör som pendelilskan säjer och börjar skåla för dej och bebis snart..

Va går det inte att kommentera?
Konstogt..Det har ju varit vajsing de senaste dagarna...

KRAM

Anonym sa...

Grattis till pluset :)

Anonym sa...

Kul! Grattis till magen!!