fredag, december 08, 2006

Julegrisen här...... oink..nää..nöff nöff!

Är riktigt nöjd med mina pysselsaker från igår! Jag pysslar aldrig halvdant utan sitter patetiskt nog kvar tills jag är nöjd med prylen. Pinsamt med tanke på att det är tänkt att ungarna ska pyssla.... :(

Det blev pepparkashjärtan med kristyr o röda band! Julkort som var så himla fiiina! O sen blev det riktigt mycket risgrynsgröt o massa skinkmacka! Hmmm...man blir nog inte smalast av en jul nu.... fy fan. Jag är i riktigt rund form nu! O värre kommer det bli.... det enda riktigt bra med att gå upp ett par kilo e att man får rätt schyssta tuttar, hihi!! Synd att det nog bara är fläsk.... :(

Helgen blir lugn o ikväll blir det IKEA!!! Lycka..... en fredagkväll..jag vet... men jag ska fixa o dona imorn så då måste jag ha allt klart!
Jag har fått jordens ryck...vill fixa en massa hemma nu!

Ha en supertrevlig helg allihop!

Puss & Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det med kvinnor och jul... hu, jag blir trött bara jag tänker på det. Väck mig på nyårsafton istället....

niinis sa...

Hahahaha..... förstår dig. Ja ni karlar är väl sådär entusiastiska! Skitsamma, vi kvinns fixar detta med julen galant ändå ju! :)

Anonym sa...

Har jag missat nåt??

Är det smått på gång eller äter du bara osedvanligt många skinkmackor?

Undrande...

Anonym sa...

Iiiihh vad alla är duktiga!!

Ha en härlig helg. Kram!

Unknown sa...

Jag var oxå på Ikea i fredags..och i lördags :)

Hysteri var bara förnamnet *S*

Kram kram