torsdag, december 28, 2006

Hallojsan!

Inne en liten sväng på jobbet idag, passar på o skriva några radera eftersom vårt J***A internet inte kommit ännu..... GRR!

Julen har vart trevlig, mer alkohol och mat än jag hade räknat med :) Men det har inte varit fy skam det heller..... tjohopp o skål!

Missfallet har vi så sakteliga lagt bakom oss..... jag känner mig återigen stark och som mig själv. Det var jobbigt ett par dagar men nu börjar vi se framåt igen. Fantastiskt hur våra kvinnokroppar återhämtar sig o hur själen blir helad.... för nu känns det helt plötsligt långt bort det som hände! Har lite svårt o slira inne på familjeliv, för er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är ett community för till största delen bebisverkstäder. Finns givetvis en hel del annat oxå men i mitt fall har det varit bebisverkstäder ! Men.... det är väl inte hela världen antar jag!

Nyår kommer springande, hastigt o lustigt bestämde vi att det skulle firas hos oss i år. 4 par..... 8 personer som jag ska laga mat till! Ska bli lite skoj nu när man ändå är ledig o så.... tycker inte jag har tid med sånt längre, men när man väl får några dagars ledighet ska det målas om, tvättas, storstädas o lagas mat! Snark.... men man får väl skylla sig själv! :)

Usch...har fortfarande sviter från min dröm inatt. Jag drömde att min gubbe o jag separera. Bara sådär.... var alldeles kallsvettig när jag vakna!

Ni ser vad julen o ledighet gör..... inte bra!

Snart e de jobb igen!

gott nytt år!

4 kommentarer:

Unknown sa...

ja kroppen är fantastiskt..

Hua tar du på dej sånt där?? jag är aldeles slut efter min "Lars Noren" jul så att de enda som kommer på nyår är syster och hennes kille plus att de har maten med sej *S*
Jag står för spriten :)

Usch så drömmer jag oxå...i min dröm går han dessutom tillbaka till sitt ex..Hua....

STOR KRAM från mej till dej...
Gott nytt år...

Anonym sa...

Skönt att höra det känns bättre :)

Drömmar kan ställa till det för en, förstöra en hel dag faktiskt.. hmppp, kämpar själv just nu med att lägga en natts drömmar bakom mig!

Gott nytt år och stor kram :)

Anonym sa...

Kroppen är fantastisk.

Kvinnan är fantastisk.

Fan vad man skall utstå. Missfallet är ju självklart bådas förlust och sorg men det är ändå kvinnans kropp som får ta mest stryk... även om det mest är psykiskt jobbigt.

Du är fantastisk.
Glöm inte det. Inte många som är så starka som du.

www.familjeliv.se är en av mina mest besökta sajter. Har själv en sida där...

Nyårsafton. Jag säger bara: småplock! Det är kul och enkelt att tillaga och jävligt gott också.

LYCKA TILL & GOTT NYTT ÅR!!
Bamsekramar från fru P

Anonym sa...

Glömde att säga det också, att jag är inne i värsta "hjälp-tänk-om-maken-lämnar-mig-perioden" så de där drömmarna har jag haft titt som tätt den sista tiden också. Skitjobbigt. Varför liksom?

Puss!