fredag, december 22, 2006

Inte sååå kul kanske.....

Hohoooo.....tror att nån kanske undrat vart jag varit!??

Det blidde ingen bebis..... jag fick missfall i tisdags! Har vart riktigt tungt. Man blir riktigt lessen...fast det var ett tidigt missfall. Så blir det när man är hormonstinn.....

Återhämtningen efter missfallet har dock börjat. Blödningen och magontet har sakteliga minskat, alla mina gravsymptom är som bortblåsta! Det är underligt det där...tänk vad fort det bara är över! Från att vara en hormonstinn blivande mamma till att bara vara vanliga jag!

Vår bebisverkstad ligger nere ett tag nu... jag orkar inte riktigt börja om än. Till en början blev jag förbannad! FAN, jag har haft så jäkla mycket med allt.... 2 utomkvedes...ett missfall...mått sååå sjukt pyton under graviditeterna. SÅ jag min idiot trodde att det var nog nu... jag skulle inte råka ut för nå mer sånt! O så gör man det.... då lessnar man ur! "Då kan det lika gärna vara" sa jag till min gubbe!

Nu i efterhand är jag glad att det inte gick längre i graviditeten, att det blev ett tidigt missfall...men det var fasen riktigt jobbigt ändå!

Precis som du skrev CIAN så har jag inte fått mitt JÄKLA internet än!!!! GAAAAH....

Vill därför passa på o säga:

GOD JUL
&
GOTT NYTT ÅR
från Niinis!!!

10 kommentarer:

Unknown sa...

*kramar om jättemycket*

Anonym sa...

Nää vad ledsamt,jag vet så väl..har 3 bakom mig och hoppas slippa fler av den sorten :(
Kramar om dig så jättejättemycket och passar på att önska en fin jul och att allt kommer lösa sig så småningom,man får fortsätta tro och leva på hoppet,det är det sista som vi mister.
/Julekramar

Anonym sa...

Sänder en tanke till dig och din familj.

Hoppas ni får en så bra jul som möjligt med mycket god mat och kärlek. Du ska se att tids nog kommer ni att försöka igen, då önskar jag er all lycka och välgång.

Kramar

niinis sa...

Ni är så söta...gråter nästan!!

Tack snälla ni.....

Stor kram

Anonym sa...

Nä. Nä. Nä. Fan vad tråkigt. Jag kramar också om. Massor!!!!!!!!

God jul vill jag också önska förstås.

/fru P

Anonym sa...

Nä. Kan inte släppa det här riktigt... jag är så himla ledsen för er skull. Livet och världen är bra jävla orättvis alltså!

Men som Malliz skriver, jag håller alla mina tummar för att det skall gå vägen nästa gång ni försöker...

... för försöka igen måste ni göra. Ge inte upp även om det känns förjävlig nu. En vacker dag sitter du där med en bebbe i famnen. Lovar.

KRAM igen.

niinis sa...

Tack pendlis!!

Jaa, det va bra tungt i tisdags... nu börjar jag komma tillbaka igen, svårt o förstå bara!

Ja, vi tar väl nya tag sen nångång, just nu ska jag låta kroppen vila lite... det var min åttonde graviditet så den här stackars kroppen e väl helt slut!

Gullig du e tjejen!

Kramar i massor

Anonym sa...

Åh gumman, vad jobbigt :( *kram*

Mia sa...

Kramar!! Det är sorgligt! Ha nu en vilsam och skön jul!!

Anonym sa...

Det var tråkigt att höra...och ett ynka god jul känns så felplacerat just då...men det blir ändå en julhälsning från mig...GOD JUL!!!