tisdag, december 12, 2006

Pregnant or not PREGNANT?! De e frågan?

Ja hallå mina kära medbloggare!

Tänkte jag skulle delge er det som mitt liv handlat om de senaste dagarna. Ett plus!
Jag har känt mig tok-gravid i några dagar....brösten växer, molande värk i tjejmagen, kissnödig m. fl. icke så rumsrena symptom som jag tänkte låta er slippa!

Jag har gått o blivit testaholic, jag har avverkat 6 grav-test på en och en halv vecka! SNARK!!!! Vet inte vad det tagit åt mig....tror att jag bara är sjukt säker på att jag är gravid, känner min kropp så pass bra att jag numera märker när något inte är som det ska!

I morse testade jag då igen..... men ett problem har dykt upp! Testet visade ett svagt svagt plus....dock efter 15 långa minuter vilket innebär att testet inte är tillförlitligt. Det är tillförlitligt upp till 10 minuter men efter det är det ((BOOM))..... kaputt! Alltså måste jag vänta ytterligare några dagar för att få ett test man kan lita 100 procent på! Hatar o inte veta...

Fortsättning följer!

Chris..... så fort jag klurat ut hur man klistrar o klipper in mitt pris (utan o klippa i skärmen) ska det finnas på min blogg, för alltid! :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande, men vill du vara gravid? Bara undrade...
Fråga robban om du vill ha in bilden någon annanstans än i ett vanligt inlägg, jag vet inte hur man gör i blogger.

Unknown sa...

Ihhhh vad spännande...Hahahaha det måste vara ûbervanligt..Jag missbrukade säkert 10 test innan...

Men tänk OM...Då blir det ju ingen snaps till julsillen... :)

Håller tummarna..

Kram

niinis sa...

Chris: Efter mycket övervägande har jag gått med på en bebbe till.... blir det nu hade karln riktigt skarpa skott, första försöket!! :-D Ursäkta, jag utelämnar aldrig detaljer!

Cian: Nää... jag har vart så sjukt bakis den sista tiden så just nu gör de inget att jag inte får snapsa! Fråga mig om ett halvår när jag klättrar på väggarna! Tänk en hel sommar utan alko!!!
Skönt o höra att vi e fler som missbrukar tester! :)

Tack för tummarna!

mumrik sa...

Jag tycker ju att det är klockrent...du är bara lite med barn...antingen så stannar du hemma och äter mycket c-vitamin, eller så går du till jobbet och smittar ner allihop...

niinis sa...

Mummel: Hahaha..... nu vet inte jag riktigt hur man smittar karlar med den här bacillen, kan man det?

mumrik sa...

O ja...man kan vara bärare av viruset...men bara för det, så behöver sjukdomen inte bryta ut... :)

Anonym sa...

Men hallååååååå hur skall vi kunna vänta? Har för mig att ett plus, oavsett svagt eller inte, alltid är GRAVID. Annars blir det ingen tillstymmelse till plus alls...

Fan va coolt. Spännande!!!!!!