måndag, december 03, 2007

I´M BACK!!!

Halloj....neee...nu vare lite väl längesen jag var ut här hörrni!

Jag har vart med om en hel del sen sist.......

Jag har ju inte BARA slitit i snickarboden...okejra, nästan men inte hela tiden. Jag har ju gått o fått bältros oxå... javisst serru! Tänkte att nu var det ett tag sen man hade nåt konstrigt så då slår vi till på det.

Säger bara AJ som FAAAAAAAAAAN så jäkla ont jag hade först. Sen blev det lite bortdomnat o sen blev det prickar som kliar så man vill spöa nån o sen gör dom skitaont o klia på...o ungefär där är vi. O just ja....3 läkarbesök senare är vi oxå! Tror inte på min husläkare längre så han ska bytas ut illa kvickt! Han håller nog på att gå in i väggen eller så har han fått tics som inte liknar nåt normalt jag sett. Vilken nervös o hetsig person han är...dessutom svarar han själv på frågorna han ställer..... Varje gång jag vart hos honom så går jag ut med ett stort frågetecken på huvudet.
Sist nu så sa jag till mamma o följa med.....inte för att jag e larvig...(okej lite rå).... men jag ville verkligen ha en second opinion angående min läkare. För jag har ibland trott att jag är galen...
Men jag fick det bekräftat, han är inte klok....så då kan jag byta utan o tro att jag gjort nåt galet!

Ja...o sen har vi varit o sålt mina prylar på julmarknad! Vi hade en helt galen snöstrm hela lördagen, trodde fanimig att vädergudarna drev med mig? Men..där stod jag med elvor under näsan o stelfrusna händer :) Fy fan så kallt, vi höll på o frysa ihjäl. TACK TONY för att du står ut med din hopplösa frus idéer!

Hur som helst vare skitakul o vi sålde riktigt bra...jag är helnöjd men frukatansvärt sliten o trött! Jobbar på det vanliga jobbet idag igen...vart tog helgen vägen då?? Jo, i knallens tecken....GISPY Nina! :)

Saknat er bloggare.... o ska när jag hinner gå in o läsa vad som hänt i era liv den senaste veckan!!

Ska göra allt jag kan för att kunna följa på julmarknaden på lördag...MISS YOU!

Puss & Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ajjjjj fan vad hemskt...Åhhh stackare....

Men visst sa jag väl att det skule gå as-kalas med marknaden ;)

ja det skulle vara så jäkla najs att träffa dej på lördag så du vet inte...behöver en nina-dos helt klart

PÖSS!!!!

Anonym sa...

Härligt att "se" dig igen!!
Vad roligt att du fick sälja lite saker i helgen, även om du frös *burr*.

Vem vet, vi kanske ses nåt i jul.

Anonym sa...

Usch. Är det allvarliga saker eller? Låter läbbigt som fan...

Jag dör av avund. Som jag skrev till Malliz: *håller för öronen, kniper ihop ögonen o sjunger lalalalalaaaa* för jag vill inte höra om er dejt i helgen.

Uuuuu. Jag är verkligen i behov av att träffa mina bloggisar.

Puss vännen.