fredag, december 21, 2007

SPINKO....

Idag är det en fantastisk fredag...inte nog med att det är julafton på måndag...vi är lediga fram till den 7:e januari oxå! Yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! :)


VILA here i come...... vila vila viiiiilla!!


Igår begav jag mig ut i stridsmunderingen för att inhandla julklappar! O fatta.... det var inte ens en kamp, det gick fasicken så jäkla smärtfritt, blev knappt svettig på ryggen...okej lite fuktig får man ju ta men inget rinn! WOW......


Okej, jag ska nog inte ropa HEJ för tidigt eftersom vi har lite kvar....men bara lite THANK YOU GOD!! :)


Sen åkte det faktiskt ner lite clothes till handlarinnan oxå. Ska på julfest me jobbet ikväll så då fick jag återigen fylla på garderoben med den otroligt färgglada färgen SVART!!! Jag suger på o handla andra färger..... tror ärligt talat att det egentligen handlar om min lilla övervikt jag lyckats få av mitt rökstopp! Svart döljer o framhäver INGET!! Jag har nåt kilo kvar o ska BANNEMIG bli av med de i vår.... men nu i jul ska jag äta o må gott!!


Jag är ju inte gjord för att gilla mat.....hade inte nån sån smal stackare kunnat va så istället!? T ex så brukar ju en del tjejer typ skryta med hur lite dom orkar äta.... "Nej, guuud...jag orkar inte ens en fjärdedels pizza!" JAG BA: Ro hit din del om du inte orkar....... ÄMEN...kanske inte riktigt så men..... Ja, jag gillar mat och sticker inte under stol med det. DOCK så kanske man kan minska portionerna lite...äta det man vill men lite mindre, lite promenader så tror jag detta problem kommer va löst!


SÅHÄR VILL JAG DOCK INTE SE UT!!!!

jAHAPP....nu ska väl jag ta o jobbe lite! Ha nu en underbar fredag. Puss & Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

mat är gott...mat skall njutas i stora mängder...men ju mer man njuter desto mer måste man röra på sig...är man för lat för att röra på sig kanske man skall låta bli att äta?

Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Ha en fantastisk JUL!
*KRAM*