fredag, december 07, 2007

BLOGGTRÄFF

Mmm...freeedag! I LIKE IT ALOT! Dessutom Idol final ikväll......

Imorn har vi bloggträff...hur kul e inte det? Att man lärt känna ett gäng helt underbara människor på senare år. Som man titulerar sig som bloggkompis med.... Jag tycker de e fantastiskt, jag e skitaglad att du Cian tog tag i det då det begav sig för närmare ett år sen snart! Jag va så jäkla spänd.... kändes som en blind-date typ..... "Tänk om dom tycker jag e knäpp"...."Tänk om jag tycker dom e knäppa"....."Tänk om vi inte har nåt o prata om".... Med facit i hand så är det sistnämnda det mest felaktiga jag nånsin trott. :)

DET KLICKA DIREKT!!!

Kan de va så att ni här inne faktiskt vet MEST om mig rent generellt..... okej...mina bästisar IRL vet ju givetvis det mesta men kanske inte det dagliga som ni får veta. Nåja, sista tiden har inte mina inlägg haglat tätt....men de har ju sina naturliga förklaringar. Känns som jag e back on track nu igen....

O eftersom ni vet mest om mig generellt så kan de ju inte bli så fel när man träffas.... eller?

Aja...nu är det ju så att det litegrand kört ihop sig för mig imorn lördag...men ni må tro att jag slitit mitt hår för o få de o funka!!

Här är min dag:

10.00 Thedde ska stå på torget o sälja bakverk åt sin klass......
10.00 Jag ska fixa naglarna..... LYX!!
12.00 Thedde klar på stan......
12.30 Samling inför innebandymatch
14.20 Matchen börjar i Uppsala
15.20 Matchen slut
16.00 Hemfärd från Uppsala
16.45 Göra sig i ordning i 180
17.00 Nångång kommer barnvakten.....kuta till tåget
18.00 Förhoppningsvis få träffa bloggisarna om ni inte redan ledsnat??
22.30 Typ..... ta mig till Vasastan där karln ska spela...

Eeeh..... får jag plats nånstans bloggisar??? :)

Ni andra får jag lnska en underbar helg...... njut av regnet ;)

Puss & Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vilket schema...

Vet inte om jag kan vara kvar till 18 :(

Vilding kommer hem nånstans i dom faggorna...


Damn damn damn.....

Anonym sa...

Å jag kan nog bara en stund på dagen...:(
Nina! kom igen! ;)

niinis sa...

Åh vad trist..... :-(

Då kan inte jag träffa er heller.....snyft!!! :-((

Anonym sa...

Det är inte lätt med fullspäckade scheman, men du.. jag hoppas att du får en toppenkväll med de du hinner träffa!!

Och så hoppas jag att spelningen går kanonbra :o).. hälsa Tony!.. ja, och pojkarna och missen också förstås.

KRAM

Anonym sa...

Jag ska iväg på festligheter på kvällen och ligger nog i badet 18.00

:(