måndag, december 17, 2007

Uppdatering julfest!!!

And "The drunkest wife " award goes to............(trumvirvel)...........

* CENSUR *

Inte mig denna gången....piuuuuuhu!!!!

Asså.... denna gången kan de nog vara 2 frugor som delar på priset!

FRUGA 1:
....... pratar så mina öron blöder...
Hon pratar så jag som i vanliga fall ligger i som fan på snackfronten fanimig blir brädad! Hur kan man bara snacka hela jävla tiden?? Hur får hon in luft? O hon pratar så förbannat ingående om varenda grej så jag somnar när hon hunnit med hälften.
Denna fruga hade i varje fall löneförhandlat åt sin man!!!!!! ASSÅ...... MY GOD...... hade jag gjort det så hoppas jag att nån skjutit mig så jag slutat! Chefen hade tydligen inte varit direkt jätteglad åt denna frugas förhandlingar...... Men fatta..... HUR PINSAMT VAR INTE DET????
Dessutom hade hon pratat sönder varenda karl på stället så det hade velat spöa henne hela högen....

FRUGA 2:
..... skrattade gott åt mina bravader förra året, t.o.m när vi satte oss vid bordet den här kvällen. Hihi... sa hon... " Jag sa just det innan vi åkte hit, undra om Nina kör repris i år"....
HA....vem var det som sjöng "Vi har tagit studenten" i taxin på väg hem denna gång?? Vem var det som ramla i hallen så gubben filmade o visade grabbarna på jobbet.... HA...

not me.......

Nej, för i år var Nina präktig o städad. Eller...nääääääääääää....jag vet fan inte hur man är präktig??? Men, jag var inte full o jag hade trevligt utan o göra bort mig.... JAPP! Im very proud of myself!!

I lördags var jag upp som en nyponros och var coach..så mycket coach att vi spöa FANNA med 7-6!!!! YES YES YES..... vi har aldrig slagit det laget.....

VI E BÄST!!!!

Sen vare glögg kalas hemma hos oss på kvällen! Gjorde sillsnittar som va sååå goa!!! Superlugnt o supertrevligt!!

Denna vecka kvar, sen blir det julledigt!!

Nu ska jag jobba lite...

Puss & Kram



8 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste bero på att Tompa inte var med på matchen i helgen, som det gick vägen :o)))..

Skämt åsido.. grattis till killarna som slog oss för första gången!!!

Kul att läsa om partajfadäserna... löneförhandla åt sin man?!?!?!?.. kan det vara möjligt?? Att mannen själv gick med på något dylikt?!??!

Kram på dig.

Anonym sa...

Tjohej. Tänkte skicka ett mail till dig, är osäker på din mailadress, har du inte fått något så hör av dig till kontakt@rssportalen.se

/Christopher

niinis sa...

Ulle: Tror inte att mannen var medveten dessvärre...kan du fatta? Huja....

Chris: Läste ditt mejl precis....
Så jag har fått det!

Anonym sa...

Vi hade oxå julfest/julbord i lördags och jag var riktigt duktig. Jag körde! Hade jag inte jobbat dagen efter vet man aldrig vad som kunde ha hänt. ;)

En liten bagare stod för underhållningen då han somnade/däckade innan klockan hunnit slå midnatt. *ler*

Han hade gått upp ur sängen 21.00 igår kväll. HIhihi....

Jag var pigg som en nötkärna.

Grattis till vinsten, den var ni värda. Ha en göttig vecka.

Anonym sa...

Sådär ja. Dutti kicka! Puss M

Anonym sa...

VA !! ...Var det SILL i snittarna ?? :) / T

Anonym sa...

Amenva fasen! har jag inte vart här idag??
Du e helt spritt härlig du madamen! :)
Bra jobbat!

/Kram :)

Anonym sa...

Ha ha, bra gjort att inte vara fullast. Det är en hård tävling att vinna ;)