måndag, december 10, 2007

Weekend

Sådär kul med en regnig måndag kan jag känna.... är vi inte värda snö nu??



Helgen var späckad med undantaget för igår, då hade vi en underbar "ligga i soffan eller sängen o titta på VÄNNER boxarna" dag.... UNDERBART! Jag o maken har haft det hysteriskt hektiskt i och med mina snickerikunskaper som övergått till säljkunskaper. Nu kommer det in lite beställningar men inget som har med massproduktion att göra....



Det blev ingen bloggträff för mig :( Tjejerna hade saker inplanerade under kvällen så jag hann inte riktigt med :( Trist men jag tror att det går fler tåg faktiskt!? Då kan förhoppningsvis både jag o fru P följa!



Sammanfattning helgen då:



Fredag!!!




MARIE PICASSO IDOL 2007
Helt rätt..... jag avgudar ju Amanda men känner att en 18 årig tjej med den scen-närvaron och känslan kommer lyckas så jävla bra ändå. Detta var inte det sista vi fick se av Amanda... jag är helt övertygad!!
Jag böla som ett barn när marie sjöng....hon påverkar mig på ett sånt sätt. Jag hajar inte det egentligen..... MEN, jag känner hur jävla mycket skit hon fått när hon gökat i TV på Big Brother, hur jäkla INTE-STOLTA hennes föräldrar fått vara då.... Och kanske att hon själv känner att hon får en slags revanch för kanske inte de bästa besluten hon tagit förr. VET INTE... jag var jätteglad för hennes skull och framförallt var det helt rättvist! YOU GO GIRL...



Lördag:


Nails.....fixade o fina till jul nu!
Match i Uppsala....... VINST MED 7-6..... GAAAAAAAAH VA SPÄNNANDE DET VA. Jag bet mig i läppen så jag blödde!!!
Svärföräldrarna kom o va barnvakt, svågern kom med bärs o sen for vi till Estockholmo. Mannen körde sin spelning som jagk ände va SÅDÄR... tror fan att han va packad eller nåt! :) Konstigt o udda ställe....bara en massa biljardbord överallt.



Söndag:


Vänner, vänner och vänner...... slapp, slapp o slapp....



Nu:

Fika o jobbe!



Puss & Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en hektisk helg förrutom din sköna söndag! :)
Jodu det känns ju som det blir flera ggr,det här är bara början...

Jag har ju alltid svårt att få tiden att räcka annars men att möta Cian O Mallis var en lagom dos för tänk om vi vart alla! då hade man ju inte fått en syl i vädret :D)))

See u next time! /Kram!

Anonym sa...

Mumsan! Jag hulkade också som en gris när Marie intog scenen. Shiiiit va hon kan! Hon berör mig också på ett sätt som få andra. Jag får liksom moderskänslor men ändå inte... svårt att förklara.

Hennes pappa berör mig också :-)

Synd att du inte kunde få till det i helgen heller. Men jag hoppas INNERLIGT att det blir fler tillfällen - SNART!

Puss o kram.