måndag, november 19, 2007

22-3

Hej vare går mellan pattar o lår.....

Nääärå! Ville starta inlägget lite annolunda o titta nu hur det blev, ingen idé o försöka sig på nåt nytt ser jag.

I fredags:
Åkte vi ut till lilla Majsan som fyllde 5!! Hon var ju bebis precis.... o så e hon helt stor nu. Hon är en rak o ärlig tjej så det är inte alldels lätt att handla presenter till henne. Förra julen köpte vi en jääätttefiiiin Ariel Barbie som kunde simma i vattnet.
Hon kolla på den en stund o så utbrast hon: "Men en sån hääääääääääääär, jag har ju mycket bättre såna här hemma!!" OOOOOOOOOOOOOOKEEEEEEEEEEJ....

Det visade sig att det blev en favorit tillslut.... bra annars hade jag aldrig handlat nå mer till henne ;) Den här gången har vi nog oxå lyckats! Glittertjossan grejset blev populärt!

IDOL...... Pendlis, sorry...tror jag glömde svara på ditt mess. Men håller me, Carola kan åka till Globen helt klart, MEN....jag digga fortfarande Amanda för att hon är Amanda så rakt igenom. SÅhär filosoferar jag nu.
Amanda behöver inte vinna...hon har ett kotrakt klart me kåte Swartling som dreglar över henne hela tiden, haha...näärå, men allvarligt...hon klarar sig!
Daniel behöver inte heller vinna..... han har redan ett kontrakt, punkt slut!
Andreas...visst han har en stark röst o allt...men på riktigt. Hur kul e han o kolla på??? Varför släpper han inte loss nångång...juryn tjatar som fan på det...varför inte bara ta ett par öl innan o släppa allt, kasta sig runt på scenen o ÄGA. Fattar inte....tänk om jag hade vart yngre o lite vågad...då hade jag sökt till IDOL o förhoppningsvis gått vidare. Efter några uppträdanden släpper man väl loss o bara ger allt, fan va cooolt me så mcyket folk som kollar!! PÅ MIG!! Wiiieeeee...... :)

Så jag tycker att Marie Picasso kan vinna hela skiten!! JAPP....de tycker jag......

Nog om det....

Lördag sendå....då lacka jag på gubben. Fan, han hjälpte inte mig alls me dom där jävla brädorna jag håller på me så då fick finska skogstrollet bli arg.... då vart de fart!!! Ja.... ska han njuta av klirret så får han fanimig hjälpa till oxå! Eeeh...nä, inte så att jag har stora förväntningar på klirr men nån jävla slant kan de väl bli?!
2 veckor kvar till marknad! PPPPUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSST!!!

Söndag...match!!!

Håll i er nu!!!

VI VANN ME 22-3
Snacka om saggadongvinst!!! Va? Orka knappt jubla efter varje mål....killarna var överlyckliga, o jag me! Mina grabbar......
O idag ere måndag.....sådär skoj men vafan, de e bara o köra!
Fick veta i fredags att jag får löneförhöjning med 2000 spänn vid årsskiftet! TACK SÅ MCYKET så numera titulerar jag mig som arbetsmyra!
Puss & Kram

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till megavinsten!
Hurru du jag kollat om jag har din mejl,nopp! :(
Kan du inte skicka till min; plommon17@yahoo.se så jag kan komma i kontakt m ditt X hihi det låter det va! ;)))

/Kram på're =)

Anonym sa...

Wow löneförhöjning är aldrig fel..

Det kommer gå skiiiit-bra på marknaden....Det är jag helt övertygad om..

Nu ska jag lägga mej på soffan och kolla disney channel med Vilding

PÖSS!!!

Anonym sa...

Hej å hå, vad du ligger i.

Kram

Anonym sa...

hade du ledaroverallen på eller låg den hemma ifall ni skulle förlora?

Anonym sa...

Kommer du ut ur Tomteverkstaden??Hur går det?Visst är det nu i helgen??

KRAAAAAM!

Anonym sa...

Jag håller med dig HELT o FULLT när det gäller Idol. Heja Marie!! Hon är helt fenomenal juhh.

Amanda klarar sig. Synd att Daniel åkte för som du säger, vem i helvete köper en skiva eller går på konsert m Andreas??

Jag tittar hellre på en gråsten samttidigt som jag lyssnar på Michael Bolton.

Puss gumman.

Anonym sa...

Nä nu får du allt ta och komma tillbaka till bloggvärlden. Vi saknar dig...

Kram

(kommer du till Sthlm på lördag. julmarknad ju, med mig, Garbo och Cian. Det får du bara inte missa. *hoppas på dig*)