torsdag, november 15, 2007

Nails.....baby!

Ja...det är ju inte måndag längre som Chris säger utan torsdag....men shit, de e verkligen torsdag! Men vart tar veckorna vägen egentligen??? Jag bara undrar......

Ska de gå såhär fort så lär man ju va hundra år inom kort..... snark!

Idag ska jag återgå till nåt som jag inte gjort på väldans länge.... Jag va riktigt noga med detta förut, gick o gjorde det regelbundet men sen rann det ut i sanden. Man blev bekväm o lat o kanske för snål. Men nu så har min man köpt mig ett presentkort på detta så nu bara måste JAG GÅ DIT...STACKARS MIG ;)

JAG SKA GÖRA NAGLAR....... åååååh, detta är nästan nostalgiskt. Nu är det så att min man äääääääälskar när jag har såna här naglar så faktiskt är det 50% för hans skull jag gör dom. Tänk så man uppoffrar sig, host host!!

Javisst..... så nu blire klia rygg antar jag, o jäkligt svårt o knäppa brallorna första dan...sen brukar det bli en vanesak...... så ett o annat rivsår får man ta såhär i början!
Sen är det nog lika bra o skriva in här nu än ikväll, då jag har fullt sjå o få av mig brallorna resten av kvällen! :)

Hörs hörrni!

Puss & Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å jag gjorde naglar i Florida och fastnade nånstans i vågorna när jag busade runt slet med hela nagelb'ädden och fick saltvatten i aaaaaa va ont d gjorde,sen dess nono inga lösisar här inte dessutom har jag skurgummehänder tack vare mitt yrke så långnaglar går bort fast d e mycket elegant o snyggt! ;)

/Kram :)

mumrik sa...

göra naglar? på oss andra så växer naglarna naturligt...behövs verkligen inte göras några extra...

Anonym sa...

Coolt..Syrran gör akrylnaglar..och jag är så avis men tycker det är så opraktiskt...

fika den 7 eller 8 december..Malliz kommer upp..har du bytt mobilnummer? jag messade dej tidigare i veckan...

Tjohooo och garbo är ledig..YES!

Däremot kunde inte pendeldamen :(

PÖSS

Anonym sa...

Klart du ska med på en fika gumman. Fredag eller lördag, vi har inte bestämt ännu.

Snyggt med naglar tycker jag, men jag kör mina egna. Dom är rätt bra faktiskt.

Have it lovely och tack för styrkeord.

Kram