fredag, november 16, 2007

LeDarOvEraLl o nAglaR.......

Haha...jaha, då ska jag skriva på tangentbordet här då! Men de e som o cykla, man glömmer det aldrig.... visst att det blir ett litet snesteg här o var men..... tur de går o radera. Hur skulle vi göra annars, skrivmaskin, tippex o snigelpost till er alla bloggisar. Skulle nog fet-skita i o blogga då kan jag tro....

Klart som fan att de e opraktiskt med långa naglar, men vem vill vara praktisk livet igenom, skittråkigt ju! Sen blir man en hejjare på o fixa småpyssel med dessa vackra skapelser...... så om en vecka kommer jag va bättre med naglarna än utan!

Nog om dom....

Idag är det fredag o jag e trött som en GNU! Hade en sån sjuk konstig natt igen då jag somna 9...vaknar 1 o somnar om 5. SNAAAAARK......BIG SNAAAARK! Försov mig då dessutom. Skönt med helg, här ska tas igen some sleep! Konstigt att man blir rynkig??

Helgen blire kalas hos Tonys brorsdotter...... stora kickan! Köpa present idag...jag som inte har nå tjejer vill ju alltid köpa kläder men hur kul e det för dom? De e ju inte jag som ska bli stimulerad lixom....

Lördag har Thedde innebandymatch! VI TOG VÅR FÖRSTA VINST FÖRRA HELGEN!!! Räknar med en vinnarsvit nu.... Ska hämta ut en ledaroverall idag, har ni hört va schysst?? :-D
L*E*D*A*R*O*V*E*R*A*L*L Där står vi på kanten vi ledare o ser allmänt proffsiga ut. Coolt som fan ju...haha.

Sen blire till o pyssla järnet....inte länge kvar nu till de e dax för julmarknaden. Det blir KALLE ANKAS julaftonsverkstad i mitt förråd! Sågen skriker, slipmaskinen yr, symaskinen går i 180 och jag svettas!Say MA-MA..... aja....

Jag är på PÅ ATT FIKA!!! Jäklar i gatan va trevligt......

Ha nu en LOVELY helg! Alla......

Puss & Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låt mig se...du hämtar ut en ledaroverall nu...efter att de vunnit...för tidigare när de bara förlorade så ville du inte bli förknippad med dem...låter som en bra och förtroendeingivande ledare... Låter som om du satsar på priset 'årets tränare'

niinis sa...

Mumrik!!! Hahahahahahahahahahaaaaa.....

Näääää, nu eru orättvis! Har för fasen inte fått den tidigare, har väl inte förtjänat den ;)

Anonym sa...

gör du ofta såna självmål...? Det var ju bara att sätta dit foten å så var den inne... :))

Anonym sa...

Åååååhhh, vad roligt att du vill fika med oss. Längtar verkligen efter att få återse dig och Cian. Pendelgumman kunde inte. Garbo kanske kommer hon med. Skitskoj!!!

Var nu rädd om dina naglar. Vem har sagt att det måste vara praktiskt när det är snyggt. ;)

Kramis

Anonym sa...

Åh va jag känner att jag inte hänger med i era liv nu... är superrädd att ni skall glömma bort mig o jämt ha roligt utan mig... SNYFT.

Jag kan junte vara med den 7:e då jag skall till Värmland. O så var jag inte med förra gången heller.

JAG BEHÖVER ER!!!!!! Nu mer än aldrig!!! Fan helvetes jävla fittskit.

Kram från en lessen fru P