fredag, november 09, 2007

Fredagen är här igen...

*suckar högt*....neeej, jag e inte ett dugg på fru P:s mess jag fick nyss!

Typ: "Min man är underbar, jag är på väg på överraskningsresa till London"....... ååååh, fy faaan så najs!!

Hon fick lite shoppingtips! :)

Men, gubben.....om du nu läser det här så är du minst lika bra! Även om jag inte precis blivit överraskad med en sån resa! ;) Du e ju så bra så himla mycket annat juh...... å om vi jämför med vem som överraksar i familjen så ligger jag sist! HELT KLART!

Så, nu var suck-uppen för gubben avklarad....ni vet, ris-ros-ris.....

Idag är det UUUUUUUUUUNDERBAAAAAAAAAAAAAARAA FREDAG!!! Jag ÄLSKAR fredagar, vem gör inte det??

Igår var däremot inte alls en bra dag...... allt gick emot mig. Sen hade jag lite ledsna barn av olika anledningar å sånt skär i mitt hjärta så jag går åt!! Finns det nåt värre??? Jag ryyyser av den känslan! Sen var jag själv lite känslig igår tror jag....vi tjejjor har ju såna dagar. När tårarna bränner under ögonlocken o klumpen i halsen nästa gör ont. Då måste man släppa ut det.... o jag har blivit så mycket duktigare på o gråta mot förr. Då svalde o svalde jag....
Det kosntiga är att det alltid inte finns en orsak till gråten, det bara kommer.....

HUPS...nu ringde min man, nu ska jag åka på lurre!!

Puss på er o ha en underbar helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pöss tillbaka o ha nu en härlig lunch m gubben din samt en skön helg! =)

Anonym sa...

Jg fick samma mess!!!

Fy fan vad najs...Min gubbe gör inte sånt... :( å andra sidan..inte jag heller...Hmmm undrar om jag skulle surprisa bara lite idag?


PÖSS


/Cian