måndag, november 12, 2007

Hiss o diss

O så vare måndag igen....



Tvära kast när det gäller denna blogg! :)




Sänder en kram till min make som är sjuk idag.... puss älskling!
Själv så stretar jag på jobbet....förbereder bokföringen, snaaaark va kuuul det e!


Vet ni??? Jag skrev ett argt jävla mejl till Tele 2 och har nu fått 4 fakturor bakåt i tiden krediterade! YES! Fan va de kan löna sig o va en bitch ibland. Det är nämligen lite nytt för mig...jag tycker mest sånt är pisnamt o bagatelliserar sånt...som att få tillbaka pengar o sånt. Helt idiotiskt egentligen...vet inte varför men jag kanske bara är bekväm..orka liksom!?




Men i det här fallet så var jag sååå säker på min sak o tyckte fanimig att vi blivit behandlade som skit....skrev ett långt mejl och idag fick jag brev hem! Börajde faktiskt undra eftesom det gått en vecka sen mejlet...... men DÄR SATT DEN!!






Nu har vi trådlöst hemma o det funkar fina fisken.... jag e tvärnöjd! O så råka det bli en bärbar rackare när vi ändå höll på...... LYXFÄLLAN nästa.....


Bli inte förvånade om Nina o Tony från hålan e med en vacker dag, höhöhö.....





5 kommentarer:

Anonym sa...

Bra gjort... och angående Lyxfällan har jag också funderat på att anmäla oss till det programmet. Vi kanske kan göra ett dubbelavsnitt :)

Anonym sa...

Jag älskar Lyxfällan och snart har väl även vi nått dit ;)
Närå det hoppas jag verkligen inte!

Hoppas veckan vart bra och kommer du med den 7/12?
Jag kan då! :D

*Kram*

Anonym sa...

Kommer till Stockholm helgen 7-9 december.

Fika?

Kram

Anonym sa...

Kram baby. Allt jag hinner skriva nu för jag måste sooooova.

Anonym sa...

Jaha här är det fortfarande måndag, inte undra på att dina veckor känns så långsamma...