torsdag, november 08, 2007

Ro hit lite snö nu....

Två inlägg på 2 dagar....hoooooojeeee..... inte illa pinkat!

Snacka om höst de e utanför mitt fönster, grått grått grått...... för min del får det gärna snöa nu o stanna kvar, gör ingenting!

Jag har köpt en ny varm jacka, dessvärre var den mer eller mindre som ett tält på mig så det blir till o byta. Jobbigt det dära när man skickat efter den..... BAH, in med den i en påse o till posten! USCH....men gör jag det inte så syr jag väl en sovsäck av den annars.

Nu ska jag beställa julklappar..... alltså till jobbet, eller från jobbet till kunder. Jag sitter här med dreggelränder nedför kinderna eftesom det finns en jäkla massa gott....

Det här var ju ett sexigt inlägg hörrni, host host.....

Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag för min del väntar gärna ett tag till med snön även om hundarna blir blöta o skitiga men vi måste dra en buske m rötter så vi kan få in husvagnsåbäket på baksidan!!
Sen får det snöa om det vill ;)

På denna tomt så är det planterat buskar överallt så man kommer inte fram med husvagn el bil till baksidan av tomten gah!

*Kramis*

Anonym sa...

Ja eller helst ska det ju bli vår på en gång :)

Tycker inte om vinter...

Brrrr....

KRAM!!!!!

Jag är oxå ansvarig för julklapparna på jobbet....Och det är jag som väljer vad även vi ska få av oss :)


PÖSS


/Cian