onsdag, september 26, 2007

Tjofadderittan lambo!

Svettig på jobbet.....klädde på mig som en eskimå för cykelfärden, ångrar det nu!

Jag har tre saker jag vill "prata" om idag! Vi börjar med:

IDOL
Genialiskt program..... i alla fall för mina sinnen! Älskar det där.....
Jag beundrar dessa ungdomar (förutom Knut då, ingen ungdom, asså va tänkte hans morsa o farsa på när dom döpte han för 35 år sen, ursäkta alla Knut´s....) , att dom törs ställa sig inför en rabiat Kirsti och hela svenska folket liksom! Jag skulle fan börja gråta eller svimma direkt.... skitsamma!
Amanda: I löööööööööööööööööööööööööööve her! Hur cool e inte hon? Hon står där me sina flaggstångeben smal som en sticka.....hon är nån skön blandning av Jessica Rabbit, Marilyn Monroe och Courtney Love. Å vilken skön jäkla pipa hon har då???? LJUVLIGT! Nu vill jag bara att hon ska utvecklas som fasen o sopa backen med alla andra.....
Catania...eller vad heter hon? Snygg frisyr, söt tjej men sådär igår. Storkäften.... körde ABBA låt o började underbart, sen tog hennes käkar över o började leva sitt eget liv. Hon som åkte ur förra året, att jag aaldrig lär mig namnen?! Hon va RIKTIGT RIKTIGT BRA!! Rödtotten (snyggt by the way)......darra sönder låten. Picasso....känns som hon är lite överskattad...klart duktig men världsklass?! Jag unnar henne detta ändå...för tjejen verkar inte må så bra på nå sätt...hon blir så himla rörd o glad för varje gång hon får beröm! Lilla gumman.... hon lär behöva det i sitt liv. Den andra rödtotten: Jag gillar henne...men hon leverera inte igår. HEEEEEEEEEEEJDÅ SÄRLA!!! Kanske missat nån?


VV
Imorn ere dax igen.... vägning med stort V! Tror kanske att jag inte gått ner nåt...eller kanske..vet inte, man har fan ingen aning känns det som, vi får se! Har inte fuskat...eller jo, igår åt jag en halv sån skum mumsmums! Det va gudagott! Men jag hoppa över Toblerone, arracsbollar, smörgåstårta och havrekex. Kan typ skriva under att jag älskar varje pryl... va på kalas men höll mig ståndaktigt! Jihooo....

SEMESTER
Ja visst.....imorn och på fredag har jag tagit semester! Barnen har ledigt från skolan o jag känner att jag gärna är hemma med dom för EN GÅNG SKULL! Det händer inte ofta...jag lovar..... ska bli grymt skönt! Få se vad vi hittar på......

Nu jobbe.....

Puss & Kram

15 kommentarer:

Anonym sa...

Amanda påminner mest om Cher enligt mig, men jag är faktiskt också lite impad. Varför hatar alla knut? Frugan klarar inte av att se honom. Jag tycker han ser rätt... ööhhh... maskulin ut eller nåt med sitt breda käkparti. Ja ja, vad vet jag...

Anonym sa...

Nämen gu vad skönt att få vara ledig...Jag ska vara ledig den 12 och den 15..Då ska vi till ööööland..

Vilken karaktär du visar...Jag skulle ALDRIG kunna ge upp toblerone...

Jag har kilat lite uppåt på vågen..62 efter 4 dagar i Italien...Det är all parmesan man klämde isej..Nu ska jag neråt igen..under 60 SKA jag bara väga.

PÖSS på dej..

/Cian

Anonym sa...

Du måste läsa mitt inlägg från gårdagens Idol också!!! Vi tycker nästan precis lika :)

Jag älskar Amanda också!!! Helt otroligt jävla asbra för att uttrycka det milt :)

Semester! Åh va skönt. Nästa gång jag har semester är torsdagen den 11 oktober (obetald) för det är dagen efter GWEN då jag o kompisen ska göra stan :)

PUSS!

Anonym sa...

O vänta lite... Chris???? Vilken planet bor du på? CHER??? Den värsta sortens artist. Du FÅR INTE jämföra våran Amanda med henne. Du får bara inte...

Anonym sa...

fru p-> Men hon ser ju ut precis som Cher, samma gängliga hållning, halvsluten ögonlock, stelt leende.... Du måste se likheten...

Anonym sa...

Jag funderar också på att ta ledigt på fredag och göra nåt kul med Tompa.. får se vad chefen säger :)

Jag håller tummarna i morrn på VV, det har säkert gått jättebra!

Och idol.. har bara sett nån gång då när han Marcus vann.. annars har jag aldrig kollat..

kram

niinis sa...

Chris: CHER???? Vafan.... NEJ, det får du väl bara inte säga!! Amanda e cool, CHER falukorvs-skinn som sitter på en 100 åring typ! Äääh...vicken konstig jämförelse! :/

Cian: I KNOOOOW, som dom säger i vänner! Visst e jag duktig??? Fan, tack...jag behöver allt pepp man kan få?!?!?! :)

Fru P: Jag såg, hihi...jag visste ju redan att vi tyckte jäkligt lika om Amanda, hon e ju vår godess juh ;)
Har sagt till Chris nu....fan Cher e ju som illaluktande ost jämfört me vår lilja liksom...

Aaaaaaaaaaavis på GWEN! :/ Puss

CHRIS igen: NEEEEEEEEEEJ!!!!

Ulle: Du missar nåt i IDOL kan jag säga...hur kan man bara missa det? Fniss.... :)

Anonym sa...

Cher var också ung en gång i tiden... och blond...

Anonym sa...

AAAHAHAHAHAHAHHAHA darra sönder låten!!! så jävla klockrent.
älska amanda! hon är ju helt jävla bedårande! vi håller alla tummar vi har på amanda, ellerhur!

Anonym sa...

Jag diggar Amanda stenhårt,så cool så naturbegåvad på nåt vis,hon ser ut som värsta rockersbruden men kör gammal slagdängor ala 50 tal hur coolt e inte det! =)

Huvet på spiken vad gäller Look a like men för att stå lite på Chris sida så är det lite Cher över henne oxå :)

Anonym sa...

Det är första gången någon håller med mig i den här kretsen. Vart är champagnen???

Anonym sa...

Jaha, det bloggas åter om Idol så jag antar att jag får börja kolla för att hänga med i snacket som går.

*suck*

Hinner ju inte...

Missade till och med Desp. Housefruar igår.

Gött med ledigt på fredag!!! Kram

Anonym sa...

Chris! Blir det lagom att skåla till helgen ;)

mumrik sa...

ett litet viktminskningstips, som funkar på alla, oavsett religion... ;) Ta en promenad på ca 60-90 minuter på morgonen. Innan promenaden, så tar du en kopp kaffe och ett, eller två glass vatten. INGET annat...ingen mat eller så. Det tar du litet grann, en portion havregrynsgröt eller liknande, efteråt. På 4 veckor så tappar du säkerligen 5-10kg bara på den här varianten.

Och...du...vikten är inte så noga...huvudsaken är att man trivs med sig själv och att omgivningen också trivs... :)

niinis sa...

Men gud va ni skriver....hahah! UNDERBART!!!! :)

Hahahaa, Cris...har du fått tag på nån champagne tro? Shit.... :)

Ja, ni som inte hänger me i IDOL måste bara börja kolla!! Ni missar nåt kan jag säga.... kom igen nu Malliz, du brukar ju ha stenkoll?!?!

Garbo, tack för att du ser rockersbruden i henne oxå.... sånt kan ju du o jag visste?? :)

Syrran!!! Välkommen till o skriva här hos mig.... fortsätt så gumsan!! Puss

Mumrik! Tack för de snälla orden, även fast de inte var riktade mot mig endast.. ja, jag tror dig vad gäller dieten, men vem fan orkar???? Jag börjar ju 7!!!???