torsdag, september 20, 2007

Viktväktaren här....

72 kilo!

Jajamensan!!!! Jag har vart på vägning idag....... minus 2,3 kilo på en vecka!!!

Så skönt att det hade gått neråt...tycker inte jag känt nånting! :( Jag har vart riktigt orolig att det faktsikt kommer vara omöjligt för mig att gå ner i vikt! Men NÄNÄ! Fy farao vad skönt detta va....

O så Tony då, mitt lilla hjärta som varit så himla duktig hade gått ner 2,4 kilo! 1 gr mer än mig. Jag har hört att killar har lättare att gå ner i vikt än tjejer.... så därför kommer jag inte bli ledsen om han fortsättningsvis går ner mer än mig! Jag är glad bara det går nedåt....

Har lite problem att få ihop alla points på en dag. Jag har lidit av huvudvärk nu oxå, troligen omställningen och att jag inte äter tillräckligt! :( Men men, trodde inte man kunde få det problemet? Men detta tyder ju än en gång på att man ätit så fel..... man har svårt att komma på vettiga saker att äta, men ovettiga är det nada problemo med! :-D

Då vet ni.....

Puss & Kram


3 kommentarer:

Anonym sa...

Min våg pekar neråt,kan d bero på all korv! ;)
85 kg står den nu på efter att stått still på 87 ett tag,bra jobbat :)

Duktig Nina,fast jag tror du kommer hålla vikten och jag kommer joja...

/Kram

Anonym sa...

Grymt bra jobbat!!!
Det var ju "nån" som hade bråttom till spisen igår :)))).. så jag hann inte säga det då *S*.

Ni båda är ju skitduktiga.. så peppad jag blev av er.. tack!

Stor kram

Anonym sa...

Såg att du fanns på facebook men jag kan inte hitta dig eftersom jag inte vet dit riktiga namn :) Om du vill adda mig så står jag som Chris Leijon iaf. Ha en göttig helg