onsdag, september 19, 2007

Alster...

Jag har fått en inspiration...... en inspiration att sy igen! jag har sytt mycket i mina dagar...men periodvis Nu har jag fått för mig att börja sy en massa alster...allt inpirerat av SHABBY CHIC stilen. Här nedan visar jag lite bilder på stilen.... Mycket vitt (som jag älskar), romantiskt, lantligt och hemtrevligt myspys. Få se om jag vågar visa några av mina aslster här framöver!!










Där är mina funderingar nu ungefär.... o på jobbet då förstås! Aja....
Puss & Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert! Gillar den lantligt romantiska stilen men får aldrig till den haha ;)
Det blir i allafall ljusa färger här hemma sen när det blir klart,ja du kan väl lyssna med xet om han vill jobba lite så kan vi kontakta honom i så fall..

/Kram

niinis sa...

Garbo: Japp...ska kolla me han!

Ja... jag fullkomligen älskar den stilen. Själv har jag nog mer modernt än lantligt...men jag har en del inslag av detta romantiska som jag bara älskar!!! :)

Anonym sa...

Hej gos.

Jag är här nu igen, det är inte klokt hur lite tid jag har nu för tiden. Blä. Känns sorgligt.

Gillar också den där romantiska, nästan Ashley-stilen men det skiftar otroligt ofta för mig. Var ett tag inne på japanskt modernt, skarpa linjer, svart o vitt, sedan gled jag över till orientaliskt med massa myslampor men nu är jag inne på vitt o kalt. Inga gardiner. Max en blomma i var fönster, då med VIT kruka förstås. Inga mattor.

Jag vet... jag är konstig.

Kramar i massor.

Anonym sa...

Sakta men säkert förvandlar jag mitt hem till den stilen.. jag har börjat med sovrummet som nästan är klart.. sen går jag på vardagsrummet där alla ekdetaljer ska bytas ut mot vita detaljer.. :)

Jag älskar också den lantliga romantiska vita stilen... passar mig utmärkt!!

Stor kram

Unknown sa...

Hahahaha..Ja du vet ju hur det ser ut hemma hos mej

Sju miljoner stilar..
Jag kommer aldrig få det så där stilrent...

Plottrigt är mer min stil *S*

Pööss på dej gumman...