måndag, september 17, 2007

AAAAAAAAAAVIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSS

Pannknack...och måndag! Det suuuger..... Vet inte om pannknacken kommer av vädret eller viktväktandet. Dryyygt....

VIKTVÄKTANDET:
Hur som helst så går det riktigt bra det hära. Vi räknar points så fort vi stoppar nåt i munnen, och såhär i början är det ju så att man är ovan o kan inget utantill.....men det kommer. Till slut är man "KING OF POINTS"......yeah. Mamsen tyckte nog redan att jag såg lite smalare ut.... hihi. Hon e snäll hon.


HELGEN:
Luuuuuuuuuugn.....och skön. Vi har i stort sett bara vart....jag har sytt lite tyghjärtan, vart på Bauhaus o köpt fix och VÅRLÖKAR, städat, lagat mat, fikat...and so on.

Att bero på vårlökar........haha. Jag börjar nästan garva åt mig själv men jag har liksom köpt vårlökar! Nina + vårlökar = konstig kombination. Trodde aldrig jag skulle göra det....tror inte ens jag fattat hur alla kan ha så fina tulpaner o narcisser i trädgår´n. Men de e vårlökarna hörrni..... aha upplevelse. Dom måste ner i jorden nu för att komma upp så fint i vår.
Såhär fint kan jag få på mitt bord sen...från min alldeles egna trädgård.

Hmm..ja som ni märker e jag helt UFO när det gäller trädgård...men det tar sig.....
AVUNDSJUKA:
Ja...jag är så jääääkla avis. RIX FM har haft en sån "lev som en miljonär i en vecka" tävling. Jag har ringt flera gånger under förra veckan....kom fram en gång fast då var jag samtal nr 2, jag skulle vart nr 12. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!! Nu hörde jag att dom snacka me hon som vann....hon skulle åka porsche till sthlm, gå på spa, få en jävla designerklänning som hon skulle ha på sig på alla galor hon skulle på under veckan. Jag ville ju oxå... jag kommer aldrig vinna nå jäkla miljoner så då hade man väl kunnat få lossas va en under en vecka. SKIT-helsicke oxå....
Nä men jag fortsätter knega jag då....
Puss & Kram





2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har oxå köpt lökar..Hahaha för 2 år sen fanns det liksom inte på kartan...Men damn vad fint det kommer bli i rabatten...

Vad duktig du är...

KRAM

/C

niinis sa...

C: Skönt o höra att det finns fler "tanter" som mig..... :)