onsdag, september 12, 2007

Weightwatcher!

Huj vad jag har jobbat idag....hinner ingenting!

Imorn startar en ny era i livet igen...

Jag ska härmed bli en VIKTVÄKTARE!!! Jajamensan.... jag har övertalat min gubbe därhemma oxå. Han har ju oxå lagt på sig några "giftaskilon"....och ska BARA jag försöka så kommer det bara bli kattskit!

Jag är tokladdad, jag ska gå ner minst 10 kilo innan jag är nöjd..... Jag var med viktväktarna -99 och gick ner 14 kilo. Gick det då så ska det gå nu....

Nu har vi först o främst avklarat ciggandet. Nu är det begäret över...nåväl...jag blir fortfarande sjukt sugen men inte på samma sätt. Och när rökbegäret blivit bättre och man gått upp 10 kilo på ett halvår så är det dax att få bort det oxå!

Kl 12.30 är det invägning imorn...kommer troligen inte våga säga vad jag vägde..... Jo tamejtusan, det ska jag göra...så ni vet o får hänga me varje torsdag! Känns bättre ju fler som vet o hänger på...då är det skämmit när man gör bort sig o går upp nån vecka.

Jajamensan....gamla jeansen....here i coooomeeeeee!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag försöker så gott jag kan jag me och du kanske sporrar mig nu vem vet ;)

/Kramen

niinis sa...

Garbo: Hoppas jag gör det... alltid så mycket lättare när man är några stycken ju!!! :)

Anonym sa...

Bra att du bytte tillbaka. Det bevisar ännu en gång att jag alltid har rätt.

Anonym sa...

Jaså minsann, du ska bli en weightwatcher. Önskar dig all lycka, det låter inspirerande. Att få med gubben var inte dåligt. Jag har kämpat sedan i februari med min, han vill helt enkelt inte röra på sig. Envis som synden är han, men han är plågsamt medveten om att han behöver droppa några kilon.

//Kram kram
Mallis

Anonym sa...

Om jag lyckas hålla mig ifrån resten av familjen som är magsjuka så lär vi ses i morrn då :)..

Lycka till, jag tror på dig/er!
Och vem vet.. kanske jag kan få lite peppning också *S*..

Anonym sa...

Iiii - spännande!!

Det är nog bra om du avslöjar kilona så att du blir extra taggad att visa oss vad du går för :)

Nog tycker jag att du kanske inte är i desperat behov av vv men man känner sig själv bäst o man skall göra vad man kan för att må bra.

Jag körde ju GI en sväng o fick platt snygg mage (runt midsommar) men oj då... har visst fått tillbaka lilla bubblan. Måste göra något igen...

Som vanligt så inspirerar du.
Älskar dig o din person :)

niinis sa...

Chris: Bläääääääää.... men okejrå, du får väl rätt den här gången!

Mallis: Jag vet det där me gubben....suck! Men nu jäklar är han tänd på det här.....:)
Ha en underbar resa hjärtat!
Kram

Ulle: Såg inte dig men din svägerska va där... hörde du hade vart där tidigare än mig. Hoppas vi peppar varann nu...det är de som är meningen! :) Pepp pepp...krya på familjen nu! O hoppas du klarar dig!

Pendlis: Älskar di osså...:-) Ja, men om du kör GI igen så kommer den va borta i ett nafs. Du verkar ha lätt för det där....till skillnad mot oss andra...hmrpf! :(
Puss du e go!