torsdag, september 13, 2007

Mrs Kurvig!


74,3 kilo!!!!

Jaa..... 74.3 kilo vägde jag! Kom inte direkt som någon överraskning, jag hade tippat på 75 kilo....så 0,9 under. Tjihoooooooooooo :/

Jag har alltå gått upp 11.3 kilo sammanlagt sen jag slutade röka. Jag har ett slags minne av att jag vägde ganska precis runt 63 kilo...sen vet jag oxå att jag vägde mig på gymet nånstans där i krokarna o då vägde jag 65. Jag hade iaf redan börjat "gaina" vikt vill jag minnas.

Nåväl.....då var vägningen gjord. Nu kan det bara gå nerför.....eller? Ja, det beror ju främst på hur duktig man är på att motionera och på hur strängt man håller sin diet. Men jag brukar lyckas om jag ger mig faaaaaaaaaaan påt! Å de har jag gjort nu... no more svulla för mig, nu blire morots-stänger till IDOL. :)

Tonys vikt fick man visst inte yppa...feeeegis. Tror han fick en liten chock faktiskt....fast han hade tippat ganska så rätt innan. Det gör inget tånkan...det här fixar vi...me and you! :D

Jag kommer väl hålla er uppdaterade varje torsdag...för då vägs och mäts det.

MÅLVIKT: 57 KG
DELMÅL: 67 KG

Hejja tjockis NIINIS!!!




10 kommentarer:

Anonym sa...

GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP.....

*Dunk*

Anonym sa...

VAAAA!!!!
Gumman det syns absolut INTE....

Jag hade tippat på ca 65 faktiskt..Det var ju inte sååå länge sen jag såg dej...

Jag vet inte om jag vågar skriva det här men jag ligger precis på strecket...59.8..Tjohoooo..

Snart är jag nere på 55..


PÖSS!!!!


/C

niinis sa...

Chris: Hahhahaahhahahaaaaa.... aja, hitta på nåt eget!! Härm-APA!!

Cian: Ja jag har inte gått upp nåt sen vi sågs sist.... :) Men många ser inte att jag gått upp så mycket, jag försöker dölja det :/

Du e så duktig gumman.... kör hårt!! Du är där inom kort....

PUSS

Chris sa...

Jag skämtar ju lite...

Anonym sa...

Heja heja!!! Jag håller på dig :)

Ja, vi var tvugna att gå på möte *bläää*.. men vi ses ju ändå lite här och där *S*.

Kram Ulrica

Anonym sa...

Jag vill minnas att min våg en gång i tiden visade på rara 63 kg och jag mådde toppen klev omkring i mina skinnbrallor o myste på stadens rockhak numera är det mest beiga brallor av någon outgrundlig anledning så slutar dom tillverka svarta snygga brallor i strl 44+ och hela stången i butiken för oss 44+:are hänger full med beiga brallor i olika nyanser gah! :o
Bara för det vore det motivation om nåt att gå ner i vikt...eller...;)

Kram o good Luck =)

Anonym sa...

Inte dåligt att ha så pass självinsikt att ni bägge gissade hyfsat rätt. Det vanliga brukar vara att man blir 'överraskad' över hur mycket man väger. Jämfört med vad man själv tror att man väger. Kan säga att jag ligger på 92 kg och att det är en vikt du nog inte skall satsa på... ;)

Anonym sa...

Du är cool som berättar. Jag kommer hålla tummar o tår för att du skall lyckas uppnå det du vill.
Så länge du mår bra är allt kanon.

Love /fru P

Mia sa...

Go Niinis!Jag blir lite avundsjuk för då får ni äta god fräsch mat. Ni har kommit ett stort steg på vägen, bara genom att väga in er!

niinis sa...

Chris: Det gör ju jag oxå....:)

Ulle: Ja det har du ju rätt i ;)

Garbo: De e så hemskt när man minns hur man en gång såg ut....jag hade storlek 26-27 på byxor :/ Men...vadå beiga?? Fan så taskigt....:/ Kom igen bara bruden...va duktig me mig!! Om du har lust alltså.... Kramar

Mumrik: Ja, självinsikten var det inget fel på...vi vet att vi är tjocka, hahhaaa.... Men nu jävlars blire annat ljud i skällan! :)

Pendlis: Ja jag skäms inte, känns bra o "outa" vikten. Blir så mycket lättare o kämpa ner den nu... :) Puss

Alis: Visst får man? Det är väldi9gt god och väldigt fräsch mat inom VV. Man mår ju så mycket bättre dessutom...kramar