onsdag, juni 28, 2006

TJING

Hur var det här då tro??? Själv har jag ju som sagt mer eller mindre förvandlats till bridezilla... herreguuu...tror inte att jag egentligen visste vad det var jag gav mig in på när det gäller att gifta sig... Just själva grejen att gifta sig är ju skitkul, men det var ju inte lite som skulle fixas runt omkring, antar att man själv väljer om man vill ha ett stort eller litet bröllop.

Vi valde det sistnämnda...så vi skyller oss själva!!!

Satt o klura häromdan att det skulle va en schysst affärsidé o starta en sida där man säljer ALLT till bröllop.... nu tror man kanske som utomstående och ickegift att det handlar om klänning, kostym o nya skor......typ. Men det är verkligen gaaaaaalet hur mycket "skit"det behövs runtomkring..... Till dukningen (alla detaljer i form av namnlappar, dekorationer, dukar bla bla) Klädseln...hår... smink.... skor...... Catering?? Sprit..... Bsrnpassare. PIUH....
Vad tror ni??? Blir jag miljonär på idén tro????? Jag tror fasen det.... om man bara skulle orka :(

Det är väl det som händer runt mig just nu....

Just ja.... 2 och en halv vecka kvar till semestern!!!!! Jihoooooooooo :):) Bröllop bröllop bröllop... tror jag blir tokig innan den 26 augusti!!!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jga tror definitivt du skulle tjäna en bra hacka på det i allafall..Kolla bara i USA..Där är det BIG business :)

Kram

niinis sa...

Ellerhur....får väl gifta mig förstsen måste jag börja fila på idén...

:D

Anonym sa...

Jag blev inte nervös förrän jag stod framför vigselförrättaren, då plötsligt insåg jag stundens allvar...

Unknown sa...

Flingan är sjuk..så hon kan inte gå och ta en öl...Ska vi ta det efter alla semestrarna??? Eller??

Unknown sa...

Hello Bridezilla :)

Nu går jag på bloggsemester

SUPERBAMSEKRAM

niinis sa...

Snyft.... alldeles för längesen jag var här tror jag!!! :( Alla borta...

Ha en bra semester!!

Kramar