fredag, juni 16, 2006

DRAVEL BARA...

Jahapp.....vad händer här då?

Haft mycket på sistone..... Har fått hem vigselbevis, jipppiiii...nu e det på riktigt :)
Gjort färdigt inbjudningarna...piuh, vicket jäkla jobb! Va? 110 inbjudningar...visserligen får man ju plats med 2 på samma inbjudan på en del men vi har väldigt många singelkompisar kom vi underfund med! Tänk om några kunde träffas på vårt bröllop.... hääärligt! Nu är det ju så att HAN ju va 8 år yngre än mig, det blir alltså lite likadant på singelfronten då..... WHY NOT!

Igår slutade barnen skolan... skönt för dom! Klurade allvarligt på om jag skulle läsa till lärare på "äldre" dar....nu har dom 8 veckors semester och se fram emot! AAVIS!!!!

Kollade fotbollen igår oxå.... var på kompisens krog o kolla storbilds TV. Allvarligt....jag skrek så jag höll på o svimma när Freddie (som dom töntigt nog kallar han) nickade in bollen. Förresten... han e inte alls lika snygg som han va förut. Undra vad det beror på... är det att han inte har nåt hår kvar eller??
Jag är ingen fotbollsfanatiker men ÄLSKAR dock sporten. Kan nästan bli sur om jag inte får kolla fotboll faktiskt... hmm, kanske fotbollsfanatiker ändåra! :(

Jag trivs den här perioden på året.... bonus är att det råkar va fotbolls VM oxå! Dessvärre går väl dieten åt helvete... öl e gott en ljummen sommarkväll och kolla fotboll samtidigt! Låter fruktansvärt kvinnligt :)
Men, att bero på diet, jag har vart jätteduktig med promenader nu. Asont i höften, vägrar tro att det har något som helst med min ålder att göra... ovana säger jag! Eller kanske överansträngning.... redan??? Aja.. Jag tänker fortsätta, bara bita ihop! SMAL till varje pris!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lärare har förvisso ganska lång semester men de har mycket arbete efter ordinarie arbetstid. Mycket förberedande av lektioner, provrättning, betygsmotiveringar o.s.v.

Såg att du registrerat dig på forumet. Jättekul! Du kan fortfarande hoppa in i fotbolls-tävlingen om du vill. Vi är några som svarat fel på de första frågorna...

Anonym sa...

Såg att du varit inne och svarat. Glöm inte att svara på fråga 1, 4 och 5 också så att du får ihop lite poäng. Du får starta på samma poäng som vi som svarat fel hittils så att du kan komma ikapp :)

Unknown sa...

Skööönt med sommar och värme....

Jag har insett att bikinisäsongen får tillbringas i vassen eller på nån mindre befolkad strand...
Det är så mycket gott man måste äta nu jue :)
Öl,glass och en massa grillning

Kram

Unknown sa...

Frågade förresten flingan om Grönan eller skansen nån gång före semestrarna...Intresserad???

niinis sa...

Jaaaaaaaaaaa...gärna, guuuuuuuu va trevligt!!! JAG HAKAR!!!