måndag, juni 05, 2006

BRÖLLOP nr: 2 avklarad

Ytterligare ett bröllop avklarat. Vackert så det förslår..... Har buggat så jag har träningsverk i hela kroppen, på sant! Hur hårt buggar man då kan man undra!

Dessutom har jag femkronors stora sår på knäna.. hm, råkade missa det sista trappsteget o så stöp jag! Haha...såg nog rätt roligt ut. Inte lika roligt nu....aj!

Nu i veckan ska våra bröllopsinbjudningar ut..... bara hålla tummarna att så många som möjligt kommer, av hundra bjudna borde väl i alla fall minst 80 komma, eller? Det blev vaniljgult hårt papper som kuvert och sandbrunt inuti.... sen en liten svart rosett runt! Klipp o klistra.... pust!

Nu är det mindre än 3 månader kvar! Tjejerna hade tydligen möhippeplanering i fredags, fick kufiska mms skickade till mig..... har redan ont i magen, HJÄLP!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi handskrev alla våra inbjudningar. Får kramp i armen bara jag tänker på det :)

niinis sa...

Shit.... förstår det! Våra är klara i datorn...bara skriva ut, men de blir mycket klipp o klistra...pust.

Imponerande o skriva för hand måste jag säga! ;)

Unknown sa...

Vi skickade inga inbjudningar...
Utan vi talade bara om för dem att nu har vi gift oss..nu har vi fest :)

Alla våra vänner som har gift sej verkade gå på dyrt,stort och bökigt..
Och så kom vi som bara smet iväg...Gissa om min mamma var arg :)

Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»