onsdag, juni 07, 2006

BOWLING

Bowling igår..... barnen var rastlösa efter o ha kollat på 17:de programmet RASTEN på Disney Channel. Vi tog oss lite förmiddagstid till bröllopsplanering... gick väl ganska bra, vi hann med ganska mycket. Igår gjorde vi små förklaringar på alla gästerna, hahahaha! Vi har varit riktigt taskiga mot en del! Men...det hänger väl lite på möhippan, ju schysstare dom är desto snällare slogan....o tvärtom kan ni ju räkna ut själva! REVENGE!!!!

Kanon, stängd bowlinghall i vår lilla håla varför vi drog vidare. Det var inte många till som tänkt samma tanke, varför vi nästan själva hade hela bowlinghallen! Efter ca 10 minuter kommer en stooor familj, nää de va 2 familjer med barn. Barnen, helst den minsta såg vild ut. Syntes att han minsann inte skulle ge oss andra en avkopplande bowlingmatch! Tror att det sammanlagt var fem barn...... Dom började rycka o slita i allt.... inte minst våra klot som for över hela golvet efter att den vilde kastat iväg dom! O klot e jäkligt viktigt, inte byta mitt i matchen liksom! Han sprang över vår bana..... Föräldrarna såg mest roade ut över sin "galna" lilla pojke.... Inte ett dugg kul!!!!!

Jag blev fan irriterad..... Jag bowlar alltid på liv o död, jag måste få koncentrera mig på hur jag ska slå HAN! Varje slag kräver total fokusering, inget får störa..... Och här glider familjerna galen in i hallen o förstör min bowlingsession!!!!

P.g.a detta torska jag med 4 poäng......

Och nej...jag är ingen dålig förlorare och absolut ingen tävlingsmänniska! ;) :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Om man är en dålig förlorare kanske man inte ska vara i närheten av käglor och klot som väger flera kilon... Då är det nog bättre med badminton.

niinis sa...

:D Jaaa, vill det sig riktigt illa kan väl en badmintonboll hamna på diverse onda ställen i en väldigt hög fart är jag rädd:)

Anonym sa...

Du skulle ha använt ungen som klot!...

Anonym sa...

Bowling är som minigolf. Ibland är man grym och ibland stinker man.

Finns liksom inget mellanting. Jag spelar oxå på liv och död och gör allt för att slå pojkvännen.

niinis sa...

Alis: Hahaha...ja tamejfasen!

Malliz: Ibland kan jag glömma omvärlden..bara jag får slå honom... blod, svett o tårar får det kosta :)