fredag, juni 09, 2006

BRIDEZILLAS

Hörni, måste berätta.... jag cirklar ju runt på diverse bröllops-sajter. Kanske en av anledningarna till att jag inte varit här så frenetiskt ;)
En som är riktigt kul med forum och diskussionsgrupper är den på BT.

Allvarligt...det utspelar sig så intensiva diskussioner om ALLT mellan himmel och jord... dessutom lyckas vissa med konststycket att bli fruktansvärt osams! Det kastas skit och har man otur, stängs "tråden" som det kallas, av. Då får inte diskussionen fortsätta....

Tänk Er själva ett gäng galna bridezillas på ett forum.... idag såg jag att det var 3100 personer inloggade samtidigt! Jag har fått massor med information och ideér...försöker dock hålla mig från dessa starka diskussioner. Har hunnit vara inblandad i en...piuh...fortfarande svettig. Det får räcka.....

Det finns diskussioner om allt som sagt. Allt från hur muppiga vissa karlar är, hur dumma väninnor man har som tror att dom ska få komma på ens bröllop (och tvärtom), vissa e ledsna över att de aldrig ska få gifta sig, underklädesbekymmer, bantningssnack, alkohol och barn på samma fest?? Allt......!!!!!!!!!!!!!!
För övrigt var det den sistnämnda jag var inblandad i..... dessutom hade den som drog igång det inga barn själv, då kan jag lacka nåt fruktansvärt!!!!!!

har ni inget för er.... så kolla gärna in där, där vimlar säkert jag förbi när jag hinner!!!!

SOMMAREN PÅ VÄG HÖRNI!!!!!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Den sistnämda med barn på bröllop låter som min syster E.
Vilding och andra barn är portförbjudna på hennes bröllop :(

Ok under själva vigselakten men på festen är det väl ok?


Trevlig helg bruden... :)

niinis sa...

Vi har faktiskt valt att ha en barnfri fest...mina och deras två vänner ska va me på vigseln och en stund på middan.
Blev så svårt, 100 gäster o jäääkligt många har barn! Inte barnfri för alkoholens skull....mest för att många föräldrar har svårt att slappna av när barnen e med o jag vill ju ha en RIKTIG fest me mycket hårdrock o.s.v.!! Vet inte.... få se vad jag får för reaktioner när inbjudningarna går ut...

Trevlig helg på dig me!!!

Unknown sa...

Vad heter du där? Kollade på nån tråd om barn på fester..Jösses vad vad folk har åsikter...

Om jag får säja vad jag tycker?
Barn i kyrkan som springer omkring och klättrar och skriker tycker jag är otroligt störande..

På middagen..nja ok men det är som du säjer det blir lätt MÅNGA barn...och då blir det rörigt..

Andledningen att jag har surat lite på min syster är att det finns bara 2 barn i släkten..min Vilding och storasysters Monster som är 14 ÅR!!!! sen är det slut på ungar...

Och förståelse för att precis ALLA barnvakter är på just bröllopet hade hon inte...

Nåja..det är väl tur att man tycker olika..tänk vad världen skulle vara tråkig annars :)

niinis sa...

Handlar det om 2 barn, herreguuuud....inga problem, men jag skulle väl hamna på typ 40!

Rockbröllop såklart:)

Du e ju faktiskt syster kan jag känna oxå, då måste man se genom fingrarna, eller?

Unknown sa...

Hello....:)

har legat lågt de senaste dagarna..eller rättare sagt legat på stranden :)

lyser det igenom att jag är syster? *S*
Jag är ett sånt typiskt mellanbarn...*S* ska vara sams med alla....

KRam