fredag, april 13, 2007

Läget då....

Ville bara snabbt önska alla en trevlig och skön helg!

Här knallar det på..... jag tar det lugnt, försöker promenera varje dag.....och framförallt ta det lugnt och vila när jag behöver! Har väl inte märkt någon förbättring ännu...men vet oxå att detta inte går över på två röda! Nu har jag ändå accepterat att jag måste ta det lugnare-....kanske överdrivet lugnare..... o börjar sakteliga att hitta knep o knåp att hitta tilbaka till mig själv!

Idag var jag tex ute på en promead med Elliot....hämtade Thedde på fritids, drog till parken o bara la mig på min jacka o njöt av vädret! Kändes jätteskönt...o framförllt avkopplande! Om inte annat så kommer det här tillståndet att lära mig massor om mig själv.... o kanske lära mig att värdesätta livet annorlunda!

Till alla bloggisar som ska träffas imorn..... mms:a mig bilder så jag får vara delaktig till en del.... :) Jag kommer inte att följa med...men det visste ni väl redan! Jag siktar på nästa gång jag.... o Pendlis veranda partaj SKA jag bara på! :D

Puss & Kram

9 kommentarer:

Anonym sa...

Kram på dej...

Ja det är det man måste lära sej..att ta det lugnt...men det är jäkligt svårt....

Så synd att du inte kan vara med..Vi mms:ar jag lovar :)

PÖSS


/cian

niinis sa...

Tack gumman...oh gulle dig!

Hälsa alla... kraaaaaaaam!!!

Anonym sa...

Skönt gumman,det är precis så livet ska se ut sitta som ferdinand under korkeken o luuuukta på alla blommor :)

Fortsätt ta det lugnt o njuuut i solen av lugnet och ta en glass ((Kramas))

Anonym sa...

Gosan. Klart du är "med" på ett sätt. Klart vi mms:ar bilder. Å så lägger vi ut en massa här på bloggen efteråt också. Jag kommer att sakna dig massor men... som du säger, vi ses ju snart igen!!

Love you gal. Ses snart.

Å du... vila & njut av livet.

Puss fru P

Anonym sa...

Är nog bra att hitta något att pyssla med, en hobby typ.. bra avkoppling (iaf enligt mig) är att försjunka i något man tycker är roligt att göra :)

Kram på dig!

Anonym sa...

Vi saknade dig och tänkte jättemycket på dig.

Jag har inte ditt mobilnummer så jag kunde i mms:a. Är det okej om jag ber Pendelgumman om det?

Hoppas verkligen att vi kan träffas allihop igen snart och att även Garbo kan vara med.

Må så gott. Kramas

Anonym sa...

Massa kramar kommer här!!!

Hoppas du har det bra. /Fru P

Anonym sa...

In o kramas lite...:)

Anonym sa...

Kram kram

Hur gick det med ridturen??

KRAM

/Cian