torsdag, april 19, 2007

Halloj!

In o skriver lite snabbt.....

Är hemma o försöker vila mycket, o så har jag promenerat hur mycket som helst ska tilläggas! Det ska vara bra för en trött o ledsen hjärna har jag hört!

Det går som vanligt väldans upp o ner, ena dagen känns det riktigt riktigt bra.... o den andra så kan jag vara helt sänkt! Jag har en sån dag just nu..... har lixom inte klurat ut vad det är som gör det värre så att säga. Skulle vara så glad om jag kom på det....för då kan man ju faktiskt undvika det som gör det!

Jag har faktiskt börjat måla, hör o häpna.... 2 tavlor är klara varav en har jag gett bort till svärfar som fyllde år häromdagen. Fick en beställning direkt..... fniss.... vilka talanger man sitter på va? :) Ska tillägga att jag blev kass efter att ha maratonmålat en dag...... så nu måste jag försöka vile med det :(

Hörde oxå att bloggträffen var supertrevlig.... ser fram emot nästa gång jag pallar vara med!

På fredag har svågern releaseparty...... hans band släpper skiva igen. Tanken är att vi ska dit o jag känner mig givetvis bara as-stressad för det! Fan..... jag vet att alkohol hjälper för stunden... men ni vill inte vara i mina kläder dagen efter.......:(

Aja...nu ska jag gå på promenad med en kompis!

Sköt om er o tack snälla ni för att ni bryr er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kramkram


/Cian

Anonym sa...

Ninisgumman började fundera men förstår att blogga är inte prio 1 om man säger...

Känner du som du gör så tror jag nog din brorsa förstår,den festen kan ställa till mer skada än nytta så var du hemma istället och lås in dig i badet med bubblor och ljus,ta en avslappnande lyssning på Mp3 eller nåt sånt...

Var rädd om dig nu.
Välmenande stora kramar som är fyllda med positiva vibbar som hjälper till att läka din själ.

Anonym sa...

Kan inte mer än att kramas hårt så här över nätet. Glöm inte bort att tacka NEJ till saker - även om du tror att de blir roliga med lite alkohol... tänk ett steg till. Tänk på din hälsa. Tänk BARA på dig själv nu. Det är det enda du skall fokusera på just, just nu.

Tack för att du visade att du lever.

Massa kramar fru P

Anonym sa...

Om du nu måste gå på partaj i morgon så skit i alkoholen, när du vet att du mår dåligt av det dan efter! Vill ni så kommer ev. Hasse o Madde hit före och slappar lite.. ni får gärna komma också :).

Och du.. tavlan har jag hört massor om.. måste åka ut och kika på hur den såg ut.. min mamma var helt lyyyyrisk :o). Vilka talanger du har.. se till att använda dom, fast inte så du tar stryk av det förstås!!

KRAMAR
Ulrica

Anonym sa...

Jag rekommenderar kokain till helgen. Jag känner ingen som sagt att de kännt sig utmattade när de tagit kokain.