fredag, april 20, 2007

Fridag.....

Grrr....Hittar inte kameran.... hade ju tänkt att jag skulle lägga in mina bilder jag målat....men men, jag får väl ha "utställning" lite längre fram när fler tavlor är klara! :)

Jaha..idag är det fredag....releaseparty ikväll, har inte riktigt bestämt mig för om jag ska gå! Gubben ska gå i alla fall.....

Tänkte jag skulle få lite gjort idag...som att vika lite tvätt! Det dagliga som att tömma/fylla diskmaskin funkar bra.....men allt annat har stagnerat!

Vi har som vanligt varit ute på vår dagliga promenad...skönt! Nu börjar det bli ett nödvändigt ont känner jag...igår morse gick vi inte utan jag "sparde" min promenad till senare o det blev ju alldels galet direkt... ;) Tänk hörrni..... har jag fått en hälsosam vana nu??? Bara det gör ju att jag måste förändrats :) Dessutom är det 2 månader sen idag jag slutade röka!!!!

Men...som ni vet så mår jag ju inte direkt hundra...så frågan är om det är hälsosamme för själen o digga sex, drugs and rock`n roll......än o blivit en jäkla renlevnadsmännsika?!?! Jag bara undrar.....

Hörrni...ha en underbar helg!

Puss & Kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad kul med lite bilder på dina alster. Det ser jag förväntansfullt fram emot.

Klart du ska gå på releasefest, snäckan!!

Ut och roa dig bara, så mycket det går. Skönt att läsa att din tillvaro verkar tryggare, känns som om du har mer energi. Hoppas du får en riktigt trevlig helg och kram på dig.

Malliz

Anonym sa...

Ser fram emot bilderna :)

O grattis till den rökfria tiden o din dagliga vana med motion! Brukar vara så att bara man kommer igång med en sån vana, då saknar man det när det inte blir av som tänkt.

Kram o trevlig helg!

Anonym sa...

Satsa på renlevnad...
det andra lär du väl ha gjort redan ;)sexat o drugsat menar jag...

Vad du än beslutar dig för så ha en fin lugn o trivsam helg ((Kramas))

Anonym sa...

Skickar bara en kram idag.
Ses ikväll hoppas jag.

Ulrica

Anonym sa...

Åhhhhh vad jag längtar efter att få träffa dig igen älskade Nina!!

Det var bara det jag ville säga.

Massa kramar från fru P

Anonym sa...

Puss på dej gumman

Anonym sa...

Hoppas allt känns lite bättre/Kram

Mia sa...

Var rädd om dig och låt det ta den tid det tar! Det tog ju inte ett par veckor att bli dålig... Ta det lugnt och ta dagen som den kommer!